کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

آغاز مرحله چهارم طرح «دهستان کتابخوان» در دهستان طیبی سرحدی شرقی

2 خرداد 1399 ساعت 2:35

مسئول دهستان طیبی سرحدی شرقی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح در این باره گفت:این طرح که با هدف سوق دادن اهالی دهستان بویژه جوانان و نوجوانان طراحی شده از تیرماه سال قبل مرحله اول آن اجرا شد که هم اکنون مرحله چهارم آن با حضور بیش از ۳۰ نفر از خواهران و برادران بالای ۱۵ سال، آغاز شد.


مجتبی دژه با بیان اینکه متأسفانه سرانه مطالعه در کشور پایین است افزود: این طرح به عنوان یک طرح بلند مدت فرهنگی طراحی شد و هدف ما با تداوم این طرح، افزایش سرانه مطالعه‌ی دهستان بود که تصور می‌کنیم با بهبود فرهنگ کتابخوانی در دهستان، بخشی از این نقیصه برطرف شد.
دژه درباره جزئیات طرح گفت: بر اساس این طرح، در مرحله نخست سه کتاب «یادت باشد» «خاطرات سفیر» و «دختر شینا» مبنای شروع طرح در تیرماه سال ۹۸ قرار گرفت که به شیوه گردشی توسط مخاطبین مطالعه شدند.
وی یادآور شد: حاضرین در این طرح همچنین در مرحله دوم کتاب‌های «سربلند» و «آفتاب در حجاب» و در مرحله سوم کتاب‌های «درکمین گل سرخ» و «خداحافظ سالار» را به صورت گردشی مطالعه نمودند.
دژه در ادامه گفت: در مرحله چهارم، مبنا را بر پنج کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» «سه دقیقه در قیامت» «سلام بر ابراهیم ۲» «رویای نیمه شب» و «شاهرگی برای حریم» قرار دادیم که امیدواریم مورد توجه جوانان دهستان قرار بگیرد.


کد مطلب: 421146

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421146/آغاز-مرحله-چهارم-طرح-دهستان-کتابخوان-طیبی-سرحدی-شرقی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1