تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۲۱۱۱۴
مشروح سخنرانی هاشمی پور در اولین جلسه شورای اداری استان؛

هاشمی‌پور حضورش را در انتخابات آینده مجلس اعلام کرد / شکستم را پذیرفتم / من به خاطر این فرهنگ شکست خوردم

۷
۱
هاشمی‌پور حضورش را در انتخابات آینده مجلس اعلام کرد / شکستم را پذیرفتم / من به خاطر این فرهنگ شکست خوردم
کبنا ؛اولین جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد سال 99، به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی (عدل هاشمی پور، غلامرضا تاجگردون) معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این جلسه که صبح امروز (پنجشنبه 1 خرداد ماه 99) در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد، عدل هاشمی پور نماینده فعلی شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اظهار کرد: خدا را بابت همه نعمت‌ها شاکریم، از همه مسئولان که برای مقابله با کرونا تلاش کردند، تشکر می‌کنم. از آقای تقوی نژاد معاون وزارت بهداشت که 4 میلیارد تومان برای شهرستان‌های چهار گانه کهگیلویه بزرگ گذاشتند، تشکر می‌کنم. از مسئولان علوم پزشکی، کادر درمانی و به ویژه از مردم تشکر می‌کنم.
هاشمی پور در خصوص ارتباط خود با نمایندگان دیگر استان گفت: در عالم رفاقت پیشرفت  کار را بیشتر می‌بینم، آدم پدرش همکارش باشد ولی رفیقش باشد. من و آقای تاجگردون و آقای زارع پور همیشه مثل برادر در کنار هم بودیم، هر جا مشکلی پیدا می‌شد متوسل به اقای تاجگردون می‌شدم، من می‌خواستم از این فرصت استفاده کنم، هر کس هر نیتی داشته باشد باشد، تمام نماینده‌ها به اقای تاجگردون مراجعه می‌کنند، چرا من بروم و گوشه‌ای بنشینم.
هاشمی پور افزود: به همدیگر افتخار می‌کردیم، رفیق بودیم، رقابت سالم داشتیم، من برای حوزه خودم تلاش می‌کردم، چون محرومیتم بیشتر بود.
هاشمی پور اظهار کرد:ساعت 12 وقتی جلسه مجلس تعطیل می‌شد، تا زمانی که بعد ازظهر کمیسیون شروع شود، بنده به دنبال کارهای حوزه  انتخابیه‌ام بودم. باید تلاش کرد تا کار جلو برود.
هاشمی پور در ادامه گفت: در مجموع از زحمات و تلاش‌ها و پیگیری‌هایتان تشکر می‌کنم، فکر نمی‌کنم مزاحمتی برای مدیری ایجاد کرده باشم که بخواهم حلالیت بطلبم، شاید خیلی از مدیران استان را نمی‌شناسم، ولی با افراد اجرایی کار کردم، هاشمی پور در خصوص اجرای طرح گازرسانی در کهگیلویه بزرگ گفت: انقلاب گازرسانی در حوزه انتخابیه من صورت گرفته است، از اول انقلاب تا قبل از دوره نمایندگی من 45 درصد گازرسانی شده بود، این‌ها را باید قدر بدانیم.
هاشمی پور در خصوص برنده نشدن خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم گفت: من از شکست احتمالی هراس نداشتم و ندارم، کمرم خم نمی‌شود، خداوند شجاعت را در وجودم نهادینه کرده، هر جا باشم نوکر این مردم هستم، از آقای استاندار و ائمه جمعه باز هم تشکر می‌کنم، از فرمانداران بویژه از فرماندار کهگیلویه تشکر می‌کنم که در جهت پیشرفت طرح‌ها تلاش می‌کرد.
هاشمی پور در خصوص دخالت‌هایی که در میان دو قوه مجریه و مقننه در استان و برخی استان‌های دیگر وجود دارد گفت: از آقای جمالی بپرسید یک بار من نظر داده‌ام که فرماندار من فلانی باشد، از مدیران و مسئولان بپرسید، هیچ دخالتی نکرده‌ام. اما خوب این فرهنگ غلط را در استان پیاده کردند و اگر بنده شکستم را پذیرفتم، به همین دلیل بود که من این فرهنگ را نداشتم. بیشتر این فرهنگ در استان کهگیلویه و بویراحمد حاکم است. اگر اینطور نبود سرنوشت ما این نبود. اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، سرنوشت ما اینها نبود.
هاشمی پور با تبریک روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد، یعنی هر کاری الان هم می‌کنیم، سد می‌سازیم و زیرساخت می‌سازیم، این‌ها را خداوند کمک کرده است. بزرگان برنامه ریزی کردند و تلاش کردند، جوانی‌شان را دادند تا خرمشهر آزاد شد.
نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: هر کاری می‌کنیم نباید دچار خودبزرگ بینی و غرور شویم، خداوند توفیق داده که کاری انجام گیرد، ما هم واسطه‌ایم، و تلاش کردیم تا اتفاقی می افتد، یاد گرفته‌ایم که دنیا مجل سختی‌ها و امتحان و آزمایش است.
وی بیان کرد: من آدم اجرایی هستم، شاهد در طول 4 سال مزاحمتی برای هیچ مدیرکلی ایجاد نکردم، به مدیرکلی نگفتم دفتردارت کیست، به هیچ فرمانداری توصیه نکردم چرا فلانی را گذاشتید که در جناح من نیست. شاید در این انتخابات شکست بنده نیز توفیق الهی وجود داشته، هیچ زمان درگیر این مسائلی که فلان فرد فرماندار شود نبوده‌ام.
وی به طرح گازرسانی به دیشموک اشاره کرده و گفت: دیشموک به برکت نظام با روحیه جهادی که در من نهادینه کرده بود، مدیریت کردیم تا مردم این مناطق از نعمت از برخوردار شوند.
وی تلویحاً حضورش را در انتخابات آینده مجلس (دوازدهم) اعلام کرد و گفت: اگر در آینده بیایم چه موفق شوم و چه موفق نشوم، به دنبال نجات کهگیلویه خواهم بود و نجات کهگیلویه بزرگ در این کارهاست. [کارهای عمرانی].
هاشمی پور گفت: من خون دل‌ها خوردم، ذره به ذره این پروژه را مدیریت کردم که امروز روستاهای دور افتاده قلعه رئیسی از نعمت گاز برخوردار شدند. من فقط به دنبال کارهای عمرانی و اجرایی بودم.
وی به مشکلات بخش کشاورزی اشاره کرده و گفت: بخش کشاورزی در کهگیلویه بزرگ، نجات صحرای کلاچو، نجات دشت‌های این شهرستان وابسته به احداث سد مارون 2 است.
وی بیان کرد: 18 نماینده خوزستان علیه من بلند شدند، پیش آقای لاریجانی رفتم، و گفتم که سد آبریز باعث می‌شود، تالاب شادگان خشک شود، جوسازی‌هایی صورت گرفت، ولی به لطف خدا به دنبال کار بودیم و مطالعات کار انجام گرفت. جاده دسترسی این طرح به مناقصه رفته است. باید کارها پیگیری شود در غیر اینصورت انجام نمی‌شود.
هاشمی پور به طرح‌های آبرسانی اشاره کرده و گفت: آب منطقه‌ای در بودجه طرحی را تعریف می‌کند که نه ردیف بودجه دارد و نه موافقت نامه دارد، برایش 30 میلیارد اعتبار می‌گذارند، ولی دهدشت غربی که 10 سال است شروع شده، اعتبار داده نمی‌شود.
نماینده کهگیلویه بزرگ ابراز کرد: دو سد کهگیلویه در حال اتمام است، در حوزه آب شرب آمدن قرارگاه در این منطقه نعمت بود، 200 میلیارد پیمان آب چهار شهر بود، انصاف در تقسیم اعتبارات وجود ندارد، جو سازی هایی راه می‌انداختند.
وی افزود: 8 هزار و 500 میلیارد تومان بخش خصوصی و بخش دولتی در حوزه کهگیلویه از پتروشیمی، معادن، گازرسانی، طرح‌های شبکه بهداشت و درمان و غیره، طرح و پروژه‌های ملی است که در حوزه کهگیلویه بزرگ در حال اجرا است.
هاشمی پور بیان کرد: در همین دو ماه گذشته، طرح‌ها را پیگیری می‌کردم، مشکل حوزه انتخابیه من پیگیری همین طرح‌ها است. اگر بیکاری داریم، دلیلش این است که طرح‌های بزرگ ما هنوز اجرا نشده‌اند.
وی با اشاره به پتروشیمی دهدشت خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت، پتروشیمی دهدشت، پتروپارس که یکی  از بزرگترین شرکت‌های وزارت نفت است، برنده مناقصه پتروشیمی دهدشت شده است. پتروشیمی که در سال 9 ازرش سهامش 75 تومان بود، الان به 750 رسیده است.
هاشمی پور گفت: یک ساختمان 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برای بازرگانی دهدشت خریداری شده است، هنوز عده‌ای با یاس و ناامیدی از این طرح‌ها سخن می گویند، پتروشیمی باید تمام شود. تجهیزات پتروشیمی در حال ساخت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفیق
Iran, Islamic Republic of
خدمت سردار عرض کنم مردم کهگیلویه دیه احمق نیستند تو را دوباره انتخاب کنن.
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
گلی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش مردم کهگیلویه در دور دوازدهم مجلس استقبال بینظیری از سردار خواهند داشت . فقط گذر زمان مشخص خواهد کرد عدل هاشمی در این چهار سال چه کارهای عمرانی و زیر بنایی انجام داد و در گذر زمان معلوم میشود مردم برای امدن دوباره سردار چه خواهند کرد
گلی
Iran, Islamic Republic of
منتظرت می مانیم سردار
Iran, Islamic Republic of
درودبدسردارعزیز
۶۵
United States
سردار پشیمانم که به موحد رای دادم.
حالا میدونم چه اشتباهی کردم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
این تازه اولشه بزار به مرور زمان و اروم اروم مردم خودشون پشیمان خواهند شد
علی
Iran, Islamic Republic of
سردار علت شکست شما این بود که در هر منظقه فقط نماینده چند خانواده بود وهمه کارها را فقط برای این چند خا نواده انجام میداد ازپست اشتعال حتی جهیزیه همه رابه یک لیدر می داد اقای هاشمی لیدر های شما فقط تورابه خاطر مالت وخواستنند وبس اما لیدر های موحد جانی هستند اگه نظری دارید یک خانه تکانی از لیدر های بی رحمت که همه چیز را برا خودشان می خواستنند بکنید انهای که برا شما تبلیع میکردند کسانی بودنند بچه ها شون را به کار گماشته بودی شما پدری ثروت مند بودید براشون که با سر مایه ازبین رفتید سخت مواظب باش هنوز هم ول کنت نیستند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1