تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۲۱۱۱۲
در اولین جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نماینده ولی فقیه: برای جبران عقب‌ماندگی کهگیلویه و بویراحمد نمایندگان و مسئولان کنار هم باشند

۰
نماینده ولی فقیه: برای جبران عقب‌ماندگی کهگیلویه و بویراحمد نمایندگان و مسئولان کنار هم باشند
کبنا ؛اولین جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد سال 99، به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی (عدل هاشمی پور، غلامرضا تاجگردون) معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این جلسه که صبح امروز ( پنجشنبه 1 خرداد ماه 99) در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد، آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد، به تشریح ویژگی‌های یک مدیر اسلامی پرداخت و اظهار کرد:  مدیر اسلامی باید احکام اولیه اسلام را بلد باشد، گاهی مشاهده شده است که بعضی از مدیران احکام الهی را خوب ادا نمی‌کنند.
این زیبنده یک مسئول اسلامی نیست که با احکام الهی آشنا نباشد. وقتی یک مدیر اسلامی وارد مسجدی می‌شود، قطعاً باید با احکام نماز جماعت آشنا باشد.
وی با بیان اینکه تظاهر به دین در بعضی جاها خوب است، اظهار داشت: برخی به بهانه اینکه ما نمی‌خواهیم ریا کنیم، می‌گویند به مسجد نمی‌رویم و یا نماز جماعت نمی‌خواهیم که این تفکر صحیح نیست. مسئول نظام اسلامی باید خط مقدم اول نماز جماعت و مراسم‌های مذهبی و دینی باشد.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بالایی دارد، اظهار داشت: باید با توان مدیریتی، برنامه و درایت این ظرفیت‌ها را بالقوه کنیم. در بحث همین مقابله با کرونا مسئولان کهگیلویه و بویراحمد پای کار آمدند و توانستیم در تولید ماسک خودکفا شویم و یا سایر اقدامات که باعث شد استان ما در این زمینه خوب عمل کند و امروز باعث افتخار همه ماها است. که بنده از مجموعه علوم پزشکی استان، استاندار، سپاه پاسداران، بسیج، گروه‌های مردمی و سایر مسئولان که در مقابله با کرونا اهتمام ورزیدند، تشکر می‌کنم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: اگر همه مسئولان کنار هم بودند، این عقب ماندگی استان جبران خواهد شد، اگر هم کنار هم نباشیم عقب ماندگی بیشتر می‌شود. نمایندگان مجلس و سایر مدیران برای پیشرفت و آبادانی استان تعامل و همکاری داشته باشند.
وی افزود: باید برنامه کلی برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین شود تا به واسطه این برنامه عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1