تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۲۱۰۹۸
ابتکار برای دفاع از مولاوردی به میدان آمد!

مولاوردی فرد شناخته شد‌ه‌ای به جهت دیانت است/ چون مولاوردی مثل آن آقای مداح از خودشان نیست این کار را می کنند!/ می‌خواهند انتقام سال ۹۲ و ۹۶ را بگیرند!

۲
۰
مولاوردی فرد شناخته شد‌ه‌ای به جهت دیانت است/ چون مولاوردی مثل آن آقای مداح از خودشان نیست این کار را می کنند!/ می‌خواهند انتقام سال ۹۲ و ۹۶ را بگیرند!
کبنا ؛ابتکار مدعی شده است: بارها و بارها مولاوردی مورد تهمت قرار گرفته و بر علیه او داستان سازی هایی صورت گرفته است.
چند روز پیش و به مناسبت روز جهانی خانواده تصویری برای تبریک این روز در کانال تلگرامی شهیندخت مولاوردی، معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و مشاور فعلی ایشان منتشر شد که حاوی مضمون شنیع همجنس بازی بود. با گذشت چند ساعت از واکنش جدی بسیاری از فعالان رسانه ای و شخصیت های سیاسی به مطلب منتشر شده از سوی معاون سابق رئیس جمهور، مولاودری با انتشار متنی این پست را ناشی از حالات خواب و بیداری و کپی کردن دانست.
حال مولاوردی اصلاح طلب عضو حزب منحله مشارکت که در دوران ریاستش بر معاونت امور زنان و خانواده هم بسیار پرحاشیه سپری کرد، تحت حمایت معصومه ابتکار دیگر شخصیت پرحاشیه اصلاح طلب و معاون کنونی رئیس جمهور در امور زنان قرار گرفته است. ابتکار با بیان اینکه «مولاوردی فرد شناخته شده ای به جهت دیانت و اعتقادات است» گفته است: «می خواهند انتقام سال ۹۲ و۹۶ را  از افرادی مثل مولاوردی و اعضای دولت بگیرند».
هرچند متاسفانه روحیه طلبکاری بعد از سخن و یا رفتار اشتباه در بین برخی شخصیت های سیاسی و خصوصا در هفت سال گذشته بسیار دیده شده اما جالب آنجاست که ابتکار در همین میان تهمت های زیادی را نثار منتقدان کرده است. بدون قضاوت در این موضوع خاص، اما باید متاسفانه این نکته را هم اشاره کرد که رویه بیان و انتشار مسائل ساختارشکن در بین شخصیت های اصلاح طلب و رسانه های این جریان و عذرخواهی و تکذیب در پی آن، امر تازه و دور از ذهنی نیست.

 بخش های مهم اظهارات ابتکار را در ادامه خواهید خواند:
*اختلاف نظر و رقابت بین جریانات فکری و سیاسی در جامعه تا زمانی طبیعی است که از یک قوائدی پیروی کند، چه این قواعد براساس اخلاق و دین باشد و چه قانون و مقررات، مهم‌ این است که در اختلاف نظرها باید یک انضباط اجتماعی باشد.

*اتهام زنی، بهتان و جوسازی در صدد تخریب و با هدف از میدان به در کردن رقیب، جامعه را بی ثبات می کند. بهتان از گناهان کبیره است و از جنبه دینی در مورد آن بسیار نهی شده و بارها مورد نهی بزرگان دینی و مقام معظم رهبری واقع شده است. اینکه بخواهیم با تهمت، بهتان، جوسازی و شانتاژ همدیگر را تخریب و برای هم پرونده بسازیم و بنای ما حذف دیگری باشد، رفتاری انتقام جویانه است.
*مولاوردی فرد شناخته شده ای به جهت دیانت و اعتقادات است از جهت خانواده دار بودن و پایبندی نیز همینطور. بارها و بارها مولاوردی مورد تهمت قرار گرفته و بر علیه او داستان سازی هایی صورت گرفته است و گاه از شدت نداشتن موضوع با دروغ و تهمت های عیرقابل باور پرونده سازی کردند.

*متاسفانه مدتهاست که بد اخلاقی در جامعه رواج پیدا کرده که هدف آنها تخریب افراد خاص است. جالب است که اینها با معاندین و افراد خارج از کشور هم صدا می شوند، هدف این ها مشخص و یکی است و می خواهند چهره انقلاب و چهره هایی که مردم به آنها امید دارند را تخریب کنند تا مورد اعتماد نباشند. هم صدایی جریان خاص در داخل با معاندین منجر شده که مردم بی اعتمادتر شوند. این جریان به جای روشنگری و دفاع و بیان از حقیقت، با دروغ و تهمت و فیک نیوز باعث شده نه تنها به خودشان هیچ اعتمادی وجود نداشته باشد بلکه مردم به دیگران هم اعتماد نکنند. این روش ها به نفع انقلاب و جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب و کشور نیست، زیرا در هیچ خیرخواهی چنین رفتار هایی وجود ندارد، ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی هیچ نسبتی با این رفتار ها ندارد. این رفتار با مطالبه گری و دغدغه های جریان ارزشی اصیل بسیار متفاوت است.

*جامعه نیاز به همگرایی و همدلی دارد. مولاوردی در موضوع اخیر به صراحت اعلام کرد که اشتباه صورت گرفته و چند ساعت بعد از نشر پوستری که به آن اعتقاد ندارد، عذرخواهی کرد. خیلی جالب است که عذرخواهی هم صورت گرفته، اما جریانی که به دنبال عیب جویی است، دست بردار نیست. در سیره پیامبر و ائمه، چیزی که بسیار نهی شده عیب جویی و بهتان است. نمیدانم چرا گرفتار این مسایل شده ایم؟ ماه مبارک رمضان است باید مقداری پروا داشته باشیم. باید نسبت به این موضوعات پرهیز کنیم. این افراد را به خواندن سوره حجرات دعوت می کنم که مبانی اخلاق در جامعه در آن سوره مورد اشاره واقع شده است.

*مولاوردی انقدر شجاعت داشت که سریعا اعلام‌ کرد من اشتباه کردم و علت غفلت بوده‌ است. جالب است چون مولاوردی را از خود نمی دانند چنین رفتاری با او می کنند اما افرادی که از خودشان هستند مثل آن آقای مداح که مطالب دور از شان ائمه اطهار مطرح کرد را رفع و رجوع کردند. چیزی که برای مردم سوءظن بوجود آورد اصلا نباید بیان شود.‌ چرا باید این همه معارف درخشان دینی را رها کنیم و روایت های غیر مستند مطرح کنیم، این مداح چون خودی بود اصل را بر حسن ظن گذاشتند، باید این حسن ظن را، نسبت به بقیه نیز داشت. خداوند می فرماید بحث سوءظن نسبت به مومن گناه است.  

*نباید تنوع و تکثر طیف های فکری را با بهتان از میدان به در کرد.‌ این جریان سال هاست تلاش می کند و همه وقت خود را صرف اینکار کرده است. از کجا خط می گیرند که چنین جریان پرکینه ای را در جامعه علیه شخصیت های برجسته انقلاب و کشور رواج می دهند. آنها به مقامات عالی رتبه، رییس جمهور، وزرا توهین و آنها را متهم می کنند، به امید اینکه مردم دست از اعتقادات بردارند اما این رفتارها جواب نمی دهد و در قیامت بازخواست می شوند. این ها اعمالی است که به ظاهر برای شما آراسته است و فکر می کنید کار خوب انجام می دهید در حالی که سیئه است. این افراد دغدغه شان، مطالبات سیاسی است نه مطالبات زنان و خانواده و قص شان انتقام جویی است. می خواهند انتقام سال ۹۲ و۹۶ را  از افرادی مثل مولاوردی و اعضای دولت بگیرند. (منبع: جهان نیوز)
نام شما

آدرس ايميل شما

رهگذر
Iran, Islamic Republic of
تو خودت کارنامه بهتری از مولاوردی نداری
توخودت در جایگاهی نیستی که از اون دفاع کنی کارنامه خودت خرابه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1