تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۲۱۰۵۰
رئیس جهادکشاورزی شهرستان گچساران تشریح کرد؛

پاسخگویی به 10 هزار و 945 ارباب رجوع در شرایط مختلف/ اشتغال زایی 340 نفر در طرح های کشاورزی و دامی / اعطای 21 میلیارد تومان تسهیلات بانکی

۲
۱
پاسخگویی به 10 هزار و 945 ارباب رجوع در شرایط مختلف/ اشتغال زایی 340 نفر در طرح های کشاورزی و دامی / اعطای 21 میلیارد تومان تسهیلات بانکی
کبنا ؛
سیدعبدالوهاب پورالحسینی رئیس جهادکشاورزی شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار کبنا به تشریح عملکرد یک ساله خود پرداخت.  پورالحسینی در خصوص تشکیل میز خدمت و رسیدگی به ارباب رجوع گفت: میز خدمت و رسیدگی به ارباب رجوع یکی از دغدغه‌های ما در اداره جهاد کشاورزی شهرستان است که در این راستا پاسخگویی به 10 هزار و 945 نفر ارباب رجوع صورت گرفت و مشکلات و درخواست‌های آنها مورد پیگیری قرار گرفت.
پورالحسینی اظهار کرد: طی یک سال، 206 روز در شرایط مختلف در محل میز خدمت شخصاً پاسخگوی همشهریان گچسارانی بودم.
پورالحسینی افزود: برای ساماندهی اراضی کشاورزی احداث کانال را داشتیم، تکمیل پروژه ایستگاه پمپاژ بابا کلان تا مرحله آبگیری استخر ذخیره آب، احداث خط انتقال آب و سه واحد استخر ذخیره آب باغات دیل و چرزو، احداث شبکه سه وچهار انتقال آب دیل از دیگر فعالیت‌های جهاد کشاورزی بوده است.
پورالحسینی گفت: در یک هزار و پنجاه هکتار از اراضی دشت لیشتر و تنگ انگشترک سیستم آبیاری نوین اجرا شده است.
پورالحسینی بیان کرد: جاده و پل بین مزارع اراضی کشاورزی روستاهای سراب ننیز، امامزاده جعفر، ناصر آباد، تلخاب شیرین، چرزو، نیمدور احداث شده است.
پورالحسینی در خصوص کنترل ملخ در شهرستان اظهار کرد: در سطح 90 هزار هکتار پایش و 8 هزارو 700 هکتار مبارزه و کنترل ملخ مهاجرصحرایی صورت گرفت.
رئیس جهاد کشاورزی گچساران به اعطای تسهیلات بانکی اشاره کرده و افزود: برای طرح‌های دامپروری 370 مورد پرونده تسهیلات بانکی با اعتبار 21 میلیارد تومان تشکیل و به استان ارجاع داده شد.
پورالحسینی بیان کرد: پرورش شترمرغ صنعتی به ظرفیت 1000 قطعه، گاوداری شیری 130 راسی، واگذاری زمین با محوریت طرح خروج دام از روستا، احداث و همراه با بخش دام و طیور اشتغالزایی برای 340 نفر صورت گرفت.
پورالحسینی اظهار کرد: چهل نفر زنبوردار برای توسعه طرحها و اشتغالزایی، با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون تومان معرفی شد.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گچساران بیان کرد: نظارت بر کاشت، داشت، برداشت، و توزیع 4 هزارو 500 تن کود ماکرو،3 هزار و 600 تن انواع بذر گندم و خرید 24 هزارتن گندم از جمله فعالیت‌های جهاد کشاورزی گچساران طی یک سال گذشته است.
شهرستان گچساران به دلیل وجود رودخانه‌های پرآب و سد مخزنی بزرگ کوثر از مناطق مستعد در زمینه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.بخش مرکزی شهرستان گچساران سه دهستان، ۱۲۰ روستا و ۲۶ هزار و ۶۳۸ نفر جمعیت روستایی و ۱۰ هزار نفر جمعیت عشایری دارد که شغل بسیاری از آنان کشاورزی و دامپروری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

فریدون قبادی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دایی عزیزم جناب مهندس پورالحسینی
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیر اجرایی و با عرضه ای هست.بنده دو بار خدمتتشون رسیدم و لذت بردم از کوچک نظمی و درایت کاری این آقا.امیدوارم سایر مدیران هم کمی از این آقا یاد بگیرند.مدیریت پشت میز نشستن نیست.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1