تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۱۰۴۹
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد

۳
۰
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد
کبنا ؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد میزان پیش بینی خرید گندم (سیلویی) در سال زراعی جاری را رقمی افزون بر ۷۵ هزار تن اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه‌های جدی و راهبردی وزارت جهاد کشاورزی تحقق این مهم است.
 الیاس تاج الدینی امروز دوشنبه ( 29 اردیبهشت 99) در آیین تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاوررزی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: پیش بینی میزان تولید این محصول اسراتژیک در سال زراعی امسال نیز بیش از ۱۳۵ هزار تن است.
 تاج الدینی سطح زیر کشت انواع محصولات در سال زراعی جاری در استان را بیش از ۱۳۵ هزار هکتار عنوان کرد و گفت که سطح زیر کشت گندم امسال نیز حدود ۱۰۰ هزار هکتار است.
 وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت لازم برای خودکفایی در زمینه تولید و تأمین گندم را دارد، تصریح کرد: میزان گندم مصرفی مورد نیاز برای جمعیت ۷۱۳ هزارنفری این استان نیز حدود ۸۵ هزار تن است.
 در حالی امسال یکی از برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی و وزیر جدید خودکفایی و افزایش میزان تولید و همچنین خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان اعلام شده که سال زراعی گذشته بیش از ۴۵ درصد از گندم مازاد بر مصرف تحویل سیلوها نشده بود که همین امر نیز موجبات نگرانی مقامات کشوری را در پی داشت.
 تاج الدینی همچنین از راهبردهای مهم وزارت جهاد کشاورزی را گذر از روش‌های سنتی به روش‌های نوین در ابعاد مختلف دانست و گفت: سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد اقدامات و برنامه‌های خود را بر همین اساس اولویت بندی کرده است.
 وی یادآور شد: در همین راستا تاکنون رقمی افزون بر ۳۵ هزار هکتار روش‌های نوین آبیاری در سطح استان عملیاتی و اجرایی شده است.
تاج الدینی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های آموزشی و اقدامات لازم از سوی کارشناسان حوزه ترویج جهاد کشاورزی استان نیز نسخه‌ها و روش‌های متناسب با شرایط جغرافیایی و بومی هر منطقه به کشاورزان و بهره برداران در سطح استان ارائه داده می‌شود.
 میزان تولیدات کشاورزان استان که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی سالیانه ۱۰ هزار تن بود اکنون به ۹۰۴ هزار تن در سال رسیده است.
 تاج الدینی نقش حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی را برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های راهبردی این سازمان بسیار مؤثر و تعیین کننده دانست و گفت: همواره رویکرد مدیریتی در این نهاد بر تقویت تعامل، همکاری‌ها و هماهنگی وهمچنین استفاده از رهنمودهای خیرخواهانه این حوزه استوار بوده است.
 به گزارش کبنا، در این آیین که با حضور حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی معاون امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج برگزار شد، از خدمات حجت الاسلام سید نصرالله مصطفوی نژاد مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی این استان تجلیل و حجت الاسم اکبر ظهرابی عهده دار این مسئولیت شد.
 ظهرابی پیش از این به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد مشغول به خدمت بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حجت الاسلام مصطفوی خدا قوت حاج اقا
مردم
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم اصطلاح نماینده ولی فقیه درست نباشد مگر اینکه آن حکم توسط رهبر معظم انقلاب امضاء شده باشد چنین افرادی نماینده ی نماینده ولی فقیه (آقای تقوی) در وزارت جهاد کشاورزی هستند (مثلا می گویند نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی لیکک) آیا این تعبیر درست است؟!!! یا می گویند نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان !!!! آیا این تعابیر درست هستند؟!! از نظر ما سرپرست یا مسئول نهاد نمایندگی (مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه) درست است شما رسانه ها روشنگری فرمایید
Iran, Islamic Republic of
تبریک به برادر عزیز ظهرابی وخسته نباشید خدمت برادر بزرگوار مصطفوی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1