تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۲۱۰۰۳
در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح شد؛

ابراز نگرانی وزیر بهداشت از شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / هشدار استاندار درباره مراودات با خوزستان/ تفرجگاه ها در تعطیلات عید سعید فطر بسته هستند

۶
۰
ابراز نگرانی وزیر بهداشت از شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
(روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه)؛ در حاشیه ستاد تنظیم بازار، استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا در برخی استان ها و مناطق جنوبی از جمله استان خوزستان و مراودات و ارتباطات نزدیک عاطفی، قومیتی و همبستگی های اجتماعی مردم استان با این شهرها نیز هشدار داد که مردم باید با دقت، ظرافت، هوشمندی و پرهیز از سفرهای غیرضروری مراقب موج جدید این ویروس مرموز باشند.
کلانتری یادآور شد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا نیز در تماس تلفنی امروز از احتمال گسترش و روند مراودات مردم شهرهای جنوبی استان کهگیلویه وبویراحمد با برخی شهرهای خوزستان ابراز نگرانی کرد و خواستار توجه، همراهی و همکاری بیش از پیش مردم این استان شد.
وی بیان کرد: این احتمال وجود دارد که در صورت همراهی نکردن و عدم تعامل مردم در زمینه رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و توصیه ها و صدور مجوز ستاد ملی مدیریت کرونا محدودیت های تردد در مبادی ورودی برخی شهرها و برخی سخت گیری ها برای جلوگیری از شیوع مجدد بیماری در استان اعمال شود.
استاندار با اشاره به هشدار برخی فرمانداران و شهرداران و عوامل انتظامی مبنی بر حضور و افزایش مسافران از استان های مختلف به ویژه مناطق جنوبی از جمله خوزستان به مناطق تفریحی و تفرجگاهی استان ابراز داشت: موضوع محدودیت های تردد در مبادی ورودی برخی از شهرها را به ستاد ملی اعلام کرده ایم.
 وی گفت: در صورت تایید و هماهنگی ستاد ملی کرونا نیز تصمیم ها و تمهیدات لازم در این زمینه با قوت اجرا خواهد شد.
کلانتری تصریح کرد: مردم این استان همواره به مهمان نوازی، صمیمیت و ارتباطات عاطفی شهرت دارند ولی به دلیل شیوع و موج جدید این بیماری نیز از هم وطنان درخواست می کنیم تا اطلاع بعدی و رفع خطر بیماری به این استان سفر نکنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران
Iran, Islamic Republic of
مراسم های فاتحه خوانی و لشکر کشی برا شرکت در این مراسمات رو تعطیل کنن تا آمار زیاد نشه
پریناز
Iran, Islamic Republic of
همش دارید میگید. تو اوج کرونا و زمستون جلوی مسافرا رو نمیگرفتید. حالا هم نمیگیرید. آقایون نورچشمی که ویلا و مسافرخونه هاشونو باید بدن اجاره به مسافران نیاز به مساعدت شما عزیزان دلسوز دارن!!!
شیما
Iran, Islamic Republic of
روستای دهنو یاسوج روزانه پره از مسافر. کی میتونه جلوشونو بگیره؟ درواقع کی میخواد جلوشونو بگیره؟
ب
Iran, Islamic Republic of
همانطور که به عنوان یک هم استانی برای مردم استانم لسیارنگرانم وقبلابه صورت بسیارمحترمانه هشدار داده بودیم مردم شریف استان به واسطه مهمان نوازی وازسردلسوزی بسیارپاک وساده وهمین امربسیاری ازهموطنان دراین موقعیت سواستفاده می‌کنند وبه این استان واقعا سفر غیرضروری دارند ازمسولین ازآقای استاندارد عزیز‌خواهش میکنیم جلوی ای سفرهارابگیرن حداقل تافروکش کردن این ویرووس چینی... والا ماجوانان ضمن تذکر به همه دست اندرکاران جهت جلوگیری خودمان. واون موقع نمی‌خواهیم دیگران ازاستانمان ناراحت بشن.... علی(ع) یازومددکارشما
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
خوب راه هارو ببنديد منتظرين كه باز آمار بره بالا نگرانى نداره چيزيه كه معلومه در ايام عيد فطر استان ما بيشتر آمار مسافر در جنوب رو دارد خواهشمنديم يكم زودتر دست به كار بشيد هرجا جلوى ضرر رو بگيرى سوده 🙏🏻🙏🏻
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه صبح کلی ماشین پلاک خوزستان توگچساران بودندباباروبندمسافرتی .پیش به سوی یاسوج.یکی جلوشون رابگیره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1