تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۲۰۹۸۱
در دیدار «منتخب مردم بویراحمد و دنا» با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مطرح شد

روشنفکر: حاشیه‌نشینی در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است

۵
۰
روشنفکر: حاشیه‌نشینی در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است
کبنا ؛منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون مهاجرت از روستاهای این استان به سمت شهرها و در نهایت حاشیه نشینی را نگران کننده دانست.
 به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در نشست با محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اظهار داشت: مهاجرت روز افزون روستائیان کهگیلویه و بویراحمد به سمت حاشیه نشینی در یاسوج مرکز استان نگران کننده بوده و انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در این زمینه تدبیری کنند.
 وی به اشاره به اینکه شهر یاسوج با داشتن بیش از 100 هزار حاشیه نشین از مهاجرپذیرترین شهرهای کشور است، عنوان کرد: ایجاد و راه اندازی طرح‌های اشتغالزا و در نهایت تأمین رفاه نسبی تنها راه کنترل مهاجرت و حتی مهاجرت معکوس به سمت روستاها است.
 روشنفکر خواستار حضور مؤثر و تمام قد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه ایجاد طرح‌های اشتغالزا، احداث مسکن محرومان، احداث مدرسه در مناطق دارای مشکل، مسجد سازی و ایجاد فضاهای ورزشی در روستاها و مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد شد و افزود: مردم از ستاد اجرایی انتظار ویژه برای خدمات رسانی و رفع کمبودها و محرومیت‌ها دارند.
وی بیان کرد: با توجه به نام گذاری سال جدید بنام «جهش تولید» و همچنین رسالت خوب ستاد اجرایی در راستای محرومیت زدایی و توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی کشور، انتظار می‌رود در این زمینه کارهای موثری به سرانجام برسد.
 روشنفکر با بیان اینکه در برخی مناطق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بویژه حاشیه شهر یاسوج با کمبود فضای آموزشی روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: در راستای مأموریت نهضت مدرسه سازی و به منظور توسعه فضاهای آموزشی و توریع عادلانه امکانات تحصیلی در کشور خواستاریم که مثل همیشه یک نگاه ویژه به شهرستان‌ها داشته باشید.
 وی ادامه داد: انتظار می‌رود همچون گذشته طرح‌های اشتغال زایی و کارآفرینی که در کشور پباده کرده‌اید پایلوت‌های آن نیز در شهرستان‌های ما پیاده شود زیرا بخش اعظمی از مهاجرت‌ها از مناطق مختلف استان و شهرستان به یاسوج به دلیل نبود امکانات و شغل است.
 روشنفکر با اشاره به ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی تصریح کرد: ضروری است در زمینه سرمایه گذاری و گسترش طرح‌های اشتغال زایی متناسب با زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های موجود اقدام شود و بخش اعظم مشکلات دامداران و کشاورزان ما نبود بازار فروش و زنجیره اقتصادی بوده که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می‌تواند محور این کار خداپسندانه و جهادی باشد که با ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق محروم شاهد مهاجرت معکوس باشیم
 منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم در پایان از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان یکی از نهادهای خط مقدم مبارزه با کرونا و خدمات رسانی به مردم قدردانی کرد.
 مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این نشست با تقدیر از دلسوزی و پیگیری‌های مهدی روشنفکر برای خدمات رسانی به کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مشکلات مطرح شده به صورت دقیق بررسی و برای حل آن‌ها یک تصمیم درست و همیشگی اتخاذ می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

هالو
Iran, Islamic Republic of
مگر نماینده نشدی آبادش کن یادت هست در بخش سپیدار باباکان چه می گفتی می فرمودی مردم خوب تورا شنافتند حالا این گو واین هم مجلس ببینم چه میکنی
Iran, Islamic Republic of
باور کنید این اقدامات تبلیغی نتیجه ی عکس خواهد داشت و مردم هم اعتنایی نمی کنند. اقای روشنفکر و تیم فکریشون فکر میکنند اینطوری ایشون رو فعالتر نشان میدهند در صورتیکه مردم اقدامات نمایشی همراه با ی عکاس رو نمی پسندند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
همه حاشیه نشین ها از طایفه جنابعالی هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هاهاها ای ول راست گفتیییییییی.
شاه بی تاج
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر:
تو را به خدا از بویراحمد و دنا و مارگون بگو!!!!
بابا به خدا تو نماینده کل کهگیلویه و بویراحمد نیستی
چرا اینطور صحبت میکنی؟
مگر مشاور نداری؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1