تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۴۲۰۸۳۸

شورای آموزش و پرورش دهدشت مقام اول استان را کسب کرد

۰
شورای آموزش و پرورش دهدشت مقام اول استان را کسب کرد
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، شورای آموزش و پرورش دهدشت برای دومین سال پیاپی رتبه نخست شوراهای استان را کسب کرد.
علی پورک‌پور با بیان اینکه با بررسی شاخص‌ها و معیارهای مورد نظر آموزش و پرورش دهدشت با کسب حداکثر امتیازها موفق شد رتبه اول استان را کسب کند، اظهار داشت: همکاری و تعامل همکاری و تعامل اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان، تلاش کادر اداری، مسئولیت‌پذیری و برنامه‌ریزی همه واحدها منجر به این اتفاق مهم شد و برای دومین سال پیاپی این افتخار نصیب کهگیلویه شد.
مدیر آموزش و پرورش منطقه دهدشت گفت: این موفقیت حاصل تلاش همکاران خوب و دلسوز ما از جمله فرماندار، امام جمعه فعلی و سابق و اعضای شورای آموزش و پرورش است.
پورک‌پور با بیان اینکه مجموعه آموزش و پرورش دهدشت با حمایت مدیر کل و شورای معاونین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب شهرستان در مسیر خوبی گام بر می‌دارد کسب رتبه برتر استانی در دو سال متوالی را نشان این ادعا دانست.
وی ادامه داد: همراهی رسانه‌های شهرستان دلیلی دیگر بر موفقیت‌های آموزش و پرورش است چرا که معتقدم رسانه‌ها به عنوان یکی از اضلاع مهم توسعه در تمامی ابعاد آن همواره یاریگر ما بودند.
این مسؤول آینده آموزش و پرورش شهرستان را امیدوار کننده دانست و گفت: هیچ افتخاری برای ما بالاتر و مهم‌تر از موفقیت دانش آموزان نیست چرا که دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و خود را موظف می‌دانیم برای تداوم این موفیقت‌ها از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.
پورک‌پور افزود: شرایط کرونایی در ایران و به تبع آن شهرستان هیچگاه باعث نشد روند آموزش تعطیل شود و به یاری خدا از روز شنبه هفته آینده بازگشایی مدارس به صورت حل مشکلات آموزشی دانش‌آموزان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مورد نظر وزارت بهداشت انجام خواهد گرفت.
وی گفت:بازگشایی مدارس نیازمند همکاری ادارات و نهادهای شهرستان و رسانه‌هاست امیدواریم این ایام به خوبی و سلامت به پایان برسد.
به گزارش کبنا نیوز، طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش استان از شورای آموزش و پرورش دهدشت به عنوان شورای برتر استان تجلیل شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1