کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران:

یزدان‌پناه احساس خطر کرد

22 ارديبهشت 1399 ساعت 15:51

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احساس خطر می‌کنیم، مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احساس خطر می‌کنیم، مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
پرویز یزدان پناه در جمع خبرنگاران می‌گوید: روند کرونا در چند روز گذشته صعودی شده بود، به خصوص در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و تا حدودی هم در بویراحمد، ما روز گذشته 93 نمونه داشتیم هیچ مورد مثبتی دیده نشد و امروز 65 نمونه داریم که دو مورد مثبت شناسایی شد و تقریباً در استان ما کنترل شده است.
اما باز هم به مردم استانمان می‌گویم که احساس خطر می‌کنیم. دلیلش این است که استان خوزستان در همسایگی کهگیلویه و بویراحمد وضعیت قرمزی اعلام شده است و با توجه به مراودات‌های مردم شهرستان‌های گرمسیری استان ما با مردم خوزستان احتمال شیوع این بیماری هست.
وی افزود: چون این هفته در خوزستان طرح «فاصله گذاری اجتماعی» اعلام شده و تعطیل در آن استان به وجود آمده، و احتمال مسافرت مردم خوزستان به استان ما هست و این عامل شیوع کرونا است.
وی با اشاره به تعطیلات ایام عید فطر، گفت: تعطیلات ایام عید فطر را در پیش داریم که این احتمال هست، تعداد زیادی از مردم استان‌های دیگر به استان ما مسافرت کنند و این می‌تواند باعث افزایش بیماری شود، و با موج جدید بیماری کرونا احتمالاً مواجه شویم. و اگر این موج ایجاد شود، بسیار شرایط خطرناک می‌شود. بنا بر این باید تمهیداتی انجام بگیرد که جلوی این موضوع را بگیریم و نهایتاً اگر مسافری به استان کهگیلویه و بویراحمد آمد، تا جایی که می‌توانیم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.
 
 
 


کد مطلب: 420797

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420797/یزدان-پناه-احساس-خطر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1