تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۴۲۰۷۶۲
کبنا گزارش می‌دهد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گچساران: وقت مطالبه‌گری است، وعده‌های داده شده را فریاد بزنید

۲
۰
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گچساران: وقت مطالبه‌گری است، وعده‌های داده شده را فریاد بزنید
کبنا ؛ایمان محمد پور فتح فعال سیاسی اصلاح طلب گچساران و باشت با انتشار مطلبی نوشت: «حال به عنوان کوچکترین عضو جامعه محدود شهرستان‌های باشت و گچساران، از شما مردم عزیز خواهشمندم به صحنه بازگردید که الان نوبت شماست. نوبت شماست که مطالبه گری کنید و وعده‌های ریز و درشت داده شده (چه شخصی و چه عمومی)، خواه از عهده وعده دهنده‌ها بر بیاید و خواه نیاید، خواه جزء وظایف قانونی آنها باشد، خواه نباشد، را فریاد بزنید و به اصحاب قدرت و تشنگان قدرت بفهمانید که آگاه هستید
مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت
: حال که کم کم از شر ویروس کوئید 19 خلاص می‌شویم، وقت آن است که برگردیم به شرایط قبل از ورود این ویروس و زندگی عادی خود را از سر بگیریم.
چه بهتر که قبل از هر کاری، آخرین اقدام جمعی که با هم انجام دادیم را مرور کنیم و عملکردها رو در همین بازه کم، بسنجیم.
آری، وقت آن است که برگردیم به قبل از دوم اسفند ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی.
 مردم عزیز:
 نیک به یاد دارید و به یاد دارم که قبل از انتخابات، بخشی از مردم این دو شهرستان که هنوز برای تغییر از شرایط موجود به شرایط مطلوب به انتخابات و صندوق رأی امید داشتند، به دو گروه تقسیم شده بودند:
گروه اول حامیان شرایط موجود، که از شرایط فعلی راضی بودند و وعده‌هایی هم برای اصلاح اندک انتقاداتی که به عملکرد نماینده محترم و تیم حاکم بر دو شهرستان، وارد می‌دانستند، می‌دادند و با وعده‌های بسیار سعی در جلب نظر سایر اعضای جامعه و سُوق دادن آنها به سمت رأی به کاندیدای مورد نظرشان را داشتند.
و گروه دوم که از شرایط موجود ناراضی بودند، حامی تغییر بودند و با سه کاندیدا پا به عرصه رقابت گذاشته بودند و تغییر از شرایط موجود به شرایط مطلوب را به مردم وعده می‌دادند و از این راه در صدد کسب رأی بودند.
 این دو گروه هر کدام به مردم وعده‌هایی دادند و همه هم علی الظاهر برای خدمت به مردم آمده بودند.
متاسفانه خارج از هر گونه پیش داوری یا قضاوتی، آن چه عیان است، عدم حضور هر دو گروه در بازه زمانی بعد از انتخابات دوم اسفندماه، کنار مردم برای عمل به وعده‌های داده شده است.
حال به عنوان کوچکترین عضو جامعه محدود شهرستان‌های باشت و گچساران، از شما مردم عزیز خواهشمندم به صحنه بازگردید که الان نوبت شماست.
نوبت شماست که مطالبه گری کنید و وعده‌های ریز و درشت داده شده (چه شخصی و چه عمومی)، خواه از عهده وعده دهنده‌ها بر بیاید و خواه نیاید، خواه جزء وظایف قانونی آنها باشد، خواه نباشد، را فریاد بزنید و به اصحاب قدرت و تشنگان قدرت بفهمانید که آگاه هستید و اجازه نمی‌دهید که هر چهار سال یک بار از عواطف، احساسات و کاستی‌های شما در زندگی، سواستفاده کنند، جهت رسیدن به خواسته‌های پوشالی خود و اطرافیانشان...
 
 ---------------------------------
فرزند کوچک شما
ایمان محمدپور فتح
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام برادرمامردم مظلوم فریادمان به جایی نمیرسد اگر هم برسد زیرپالگد مال میشیم وعدها فقط برای افراد خاص ووابستگان است ایاکسی هست صدای مظلومی رابشنود مظلومی که یک ماه پیش ازدواج کرد به حرمت ماه رمضان کت وپیراهن وکفش داماد راازافرادی قرض گرفته بود این درد رابه کی بگوییم اصلا این افراد راتحویل میگرند نه هرگز مافقط خداراداریم وازخدایاری می جوییم اگرصدباردیگر بالباس قرضی ازدواج کنیم یاحق
سعید
Iran, Islamic Republic of
عزیز من اصلاح طلبی خیلی وقته مرده، همین نماینده محترم شهرستان که ادعای اصلاح طلبی داره مگه نه اینکه الان افتاده دنبال قالیباف که اونو رئیس مجلس کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1