کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حاشیه جلسه تجلیل از معلمان پیشکسوت بویراحمد؛

سخنان عضو شورای شهر یاسوج در حمایت از فرهنگیان و حل مشکلات آنها / ذکر خاطره ای از «دکتر حسابی»

21 ارديبهشت 1399 ساعت 14:59

عضو شورای شهر در حاشیه جلسه تجلیل از معلمان پیشکسوت بویراحمد گفت: باید به این باور برسیم که هر چقدر برای آموزش و پرورش هزینه کنیم تبدیل به سرمایه خواهد شد، و در این صورت است که مشکلات کشور حل می شود.


صبح امروز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه؛ هدایت اکبری عضو شورای شهر یاسوج در حاشیه جلسه تجلیل از معلمان پیشکسوت بویراحمد  در جمع مسئولان شهرستانی و استانی گفت: باید به این باور برسیم که هر چقدر برای آموزش و پرورش هزینه کنیم تبدیل به سرمایه خواهد شد،و در این صورت است که مشکلات کشور حل می شود.
اکبری با تاکید بر اینکه نباید حمایت از معلمان و فرهنگیان فقط در چارچوب جلسات باشد گفت: شورای شهر بیشترین کمک و همراهی را با آموزش و پرورش داشته و خواهد شد.
اکبری خاطره ای از حضور دکتر حسابی (پروفسور فیزیک دان و بنیان‌گذار فیزیک و مهندسی دانشگاهی در ایران) در یاسوج را یادآور شد و افزود: زمانی که مرحوم دکتر حسابی به یاسوج آمدند، موقع ظهر به دلایلی بالگرد نتوانست برگردد، و آقای قائدی همراه دکتر حسابی بودند، و دکتر حسابی ناهار را در منزل پدر بنده، حاج قلندر اکبری صرف کردند، اولین کسی که صحبتی می کند پدر بنده بوده، برنامه ای اجرا شد و 6 معلم انتخاب شدند.
اکبری گفت:نباید برای رفع مشکلات فرهنگیان فقط به چند جلسه اکتفا کنیم، تقدیر و تشکر از معلمان باید صورت بگیرد، ولی خواهش می کنیم برنامه های زیربنایی و اساسی برای تسهیلات و منازل فرهنگیان صورت گیرد، چون خانواده های فرهنگیان مشکل دارند. بیاییم فقط معلم ها را در هفته معلم نبینیم و مشکلاتشان را واقعا حل کنیم.


کد مطلب: 420756

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420756/سخنان-عضو-شورای-شهر-یاسوج-حمایت-فرهنگیان-حل-مشکلات-ذکر-خاطره-دکتر-حسابی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1