تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۲۰۶۱۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

خطا در قرائت کنتورهای برق کهگیلویه و بویراحمد به صفر می‌رسد

۱
۱
خطا در قرائت کنتورهای برق کهگیلویه و بویراحمد به صفر می‌رسد
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که با اجرای سامانه قرائت کنتورهای برق با گوشی هوشمند، خطای قرائت برق مصرفی در این استان به صفر می‌رسد.
به گزارش کبنا، «داود راهزادی» با بیان این مطلب، گفت: سامانه قرائت کنتورهای برق با «گوشی هوشمند» هم اکنون توسط دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا بوده که با اتمام اجرای این سامانه، خطای قرائت برق مصرفی مشترکین تمامی تعرفه‌ها به صفر می‌رسد.
وی با تشریح چگونگی راه اندازی این سامانه برای اولین بار شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: سامانه قرائت کنتورهای برق با گوشی هوشمند به منظور قرائت اطلاعات اندازه گیری شده توسط کنتورها اعم از میزان انرژی مصرفی، ولتاژ، جریان، اطلاعات جغرافیایی و سایر آیتم‌های مورد نیاز با استفاده از گوشی تلفن همراه مجهز به سیستم اندروید، هم اکنون در تمامی نواحی این استان راه اندازی شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرائت کنتور برق مشترکین در این استان با استفاده از گوشی هوشمند و نرم افزار قرائت اندروید انجام می‌گیرد و برای سرعت بخشی و جلوگیری از خطاهای احتمالی در قرائت برق مصرفی مشترکین، 85 دستگاه " تبلت " خریداری و در اختیار همکاران واحد قرائت این شرکت قرار گرفته است.
راهزادی، کاهش وابستگی به سخت افزارهای خاص، رفع محدودیت در تهیه و تأمین سخت افزارهای مربوطه و کاهش هزینه پشتیبانی نرم افزاری را از مزایای اولیه اجرای سامانه قرائت کنتورهای برق با گوشی هوشمند عنوان کرد.
وی گفت: امکان انتقال اطلاعات قرائت شده به صورت آنلاین و یا با استفاده از بسترهای مخابراتی، افزایش دقت و سرعت عمل در ثبت اطلاعات قرائت شده کنتورها، افزایش قرائت و برداشت حجم اطلاعات موردنیاز از کنتورها از دیگر مزایای اجرای این سامانه است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، ارسال اطلاعات طول و عرض جغرافیایی، پشتیبانی و ذخیره اطلاعات برداشت شده، تهیه و ارسال تصاویر برق‌های غیرمجاز و ایرادات کنتورهای منصوبه را از دیگر مزایای اجرای سامانه قرائت کنتورهای برق با گوشی هوشمند ذکر کرد.
راهزادی گفت: در این طرح با استفاده از " پروپ های " بی سیم و اتصال کنتور از طریق " بلوتوث" به گوشی همراه، اطلاعات کنتورها برداشت شده و امکان اشتباه در قرائت کنتورها به صفر می‌رسد.
گفتنی است بیش از 262 هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود 60 هزار اشتراک آن روستایی و مابقی مشترکین شهری هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
در خلوت خودت بشین و فکر کن
که در دوره ی مدیریتت
چه اجحاف هایی در حق زیرمجموعه ت شدو به چه انسانهای بها دادی که منجر به چه سوء استفاده ها که نشد
نمونه ش در // و به آقایی مسولیتی دادید که بنام نزدیکی و دوستی باشما هر چه خواست کرد و میکنه و تماما به گوش تون رسید و سکوت کردید!
فردای قیامت باید جوابگوی تمام حق الناس هایی باشی که در دوره ی شما اتفاق افتاده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1