تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۲۰۶۱۳

جنگ سرد قدرت در استقلال

۰
جنگ سرد قدرت در استقلال
کبنا ؛رابطه سرد فرهاد مجیدی با مدیرعامل و اختلاف‌نظرهای میان سعادتمند و خلیل‌زاده استقلال را در حوزه مدیریتی وارد یک جنگ سرد کرده است.
 فوتبال و لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا مدت‌هاست تعطیل و این وقفه ایجاد شده اگرچه روند رو به رشد فنی بعضی تیم‌ها را متوقف کرده، اما برای بعضی از باشگاه‌ها فرصتی است تا ضمن رفع مشکلات فنی و مالی و مدیریتی خود شروع امیدوارکننده‌تری نسبت به گذشته داشته باشند. استقلال، اما حکایتی متفاوت از سایر باشگاه‌ها دارد. احمد سعادتمند پس از گذشت یک ماه از آغاز مدیریتش در باشگاه استقلال برای اولین بار موفق شد با سرمربی تیمش صحبتی رودررو داشته باشد، نزدیک به یک ساعت درخصوص مسائل مختلف.
پیش‌تر مدیرعامل استقلال هرچه تلاش کرد تا با فرهاد مجیدی در ساختمان باشگاه دیدار و گفتگو کند موفق نشد و هر بار این دیدار از سوی سرمربی به دلایلی گوناگون به تعویق می‌افتاد.
این ماجرا یعنی زاویه سرمربی با مدیرعامل. مگر می‌شود فوتبال و تمرین تعطیل باشد و مدیرعامل جدید پس از ۳۵ روز با سرمربی تیمش در کنار زمین چمن دیدار کند؟ بی‌شک مدیرعاملی که نتواند سرمربی تیمش را مجاب به حضور در دفتر باشگاه کند قطعاً از برخورد‌های مدیریتی در آینده با سرمربی ناتوان خواهد بود.
رابطه سرد فرهاد مجیدی با مدیرعامل و اختلاف‌نظر‌های میان سعادتمند و خلیل‌زاده استقلال را در حوزه مدیریتی وارد یک جنگ سرد کرده است که بازنده اول آن فرهاد مجیدی است چرا که سعادتمند‌های زیادی به باشگاه رفت و آمد خواهند کرد و حتی با ضعیف‌ترین کارنامه مدیریتی ممکن است در آینده در منصبی بالاتر قرار بگیرد. فرهاد مجیدی با رفتاری که تا به امروز نسبت به مدیرعامل باشگاه داشته نشان داده به رغم زیرکی‌هایی که از او سراغ داریم می‌تواند قربانی جنگ سرد در حوزه مدیریتی باشگاه استقلال باشد. اتفاقی که نه خود دوست دارد گرفتار آن شود و نه هواداران بی‌شمارش. امیدواریم سرمربی جوان استقلال در جنگ میان مدیران باشگاه تنها به فکر مدیریت فنی صحیح شاگردانش و پیشرفت روزافزون در مستطیل سبز باشد. (جهان نیوز)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1