تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۲۰۵۲۷

۵۵۷۳ یتیم و فرزند محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم‌انتظار حمایت خیران

۰
۵۵۷۳ یتیم و فرزند محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم‌انتظار حمایت خیران
کبنا ؛
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در اولویت برنامه‌های خود دارد.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۰۶۵۴یتیم و فرزند محسنین از حمایت این نهاد بهره‌مند هستند، گفت، تعداد کل فرزندان دارای حامی این نهاد ۵۰۸۱ نفر است که از این تعداد ۲۸۳۵ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.
مبشری با اشاره به اینکه ۵۵۷۳ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی و چشم‌انتظار حمایت خیران هستند، افزود: از این تعداد ۴۵۹۵ نفر فرزند محسنین و مابقی ایتام هستند.
مبشری با اشاره به اینکه در حال حاضر۷۵۴۴ حامی نیکوکار در کهگیلویه و بویراحمد حمایت از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را برعهده‌گرفته دارند، گفت: در فروردین‌ماه سال جاری ۵۶۳۰ نفر از این حامیان نیکوکار ۴۴۱ میلیون تومان به‌صورت نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
وی تصریح کرد: حامیان ایتام در سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان به فرزندان خود کمک کرده‌اند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر ۴۷ درصد رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد گفت: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد به سایت‌های اکرام و محسنین به آدرس http://mohsenin.ir و یا ekram.emdad.ir اقدام کنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود، افزود: شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه را از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.
مبشری بابیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور نیکوکاران می‌توانند با روش‌های نوین الکترونیکی حامی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد شوند، تصریح کرد: خیران با ارسال عدد یک (۱) به سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳  و متعاقب آن ارسال کد ۰۷۴ نیز می‌توانند در خصوص پیوستن به جمع حامیان اعلام آمادگی کنند.
وی ادامه داد: پس‌ازاین اقدام خیران نیکوکار، امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها تماس گرفته و در خصوص نحوه یاری‌رسانی به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین آنان را راهنمایی می‌کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1