تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۲۰۳۷۶
متن ارسالی؛

سخنی با مهدی روشنفکر؛ علم و فناوری را در اولویت‌ اول‌تان قرار دهید

۳
۰
سخنی با مهدی روشنفکر؛ علم و فناوری را در اولویت‌ اول‌تان قرار دهید
کبنا ؛
متن ارسالی؛ در زمانه‌ای که در مسیرحق و حق خواهی خواهش‌های نفسانی و امور دنیوی گاه گاهی اختلال ایجاد می‌کند؛ این بار شیر مردی از دیار آریوبرزن با روحیهٔ جهادی پا به عرصه عدالت خواهی و مطالبه گری گذاشته است که با اراده پولادین و گامهای استوارش بار دیگر امید وعزت را همانند قله دنا به دیار همیشه سرافراز آریوبرزن آورده است.
خبر دیدارت را با دکتر محسن رضایی دبیر مصلحت نظام شنیدم و بعد از خواندنش٬  بار دیگر روحیه‌ای امید وباور را در درونم زنده دیدم. چرا که مفهوم و پیام متن٬ حرفهای زیادی را با خود به همراه داشت. خوب است به نمایندگی از همه مردمان مطالبه گر این دیار از شما نماینده روشن فکر تقدیر و تشکر کنم. چرا که حرفها و در دل‌های به زمین مانده این مردم خصوصاً جوانان را به مسئول دبیر مصلحت نظام کشور رسانیدید. بار دیگر به شما و تیم‌های مشورتی و فکریتان که کمک کردن این دیدار شکل بگیرد وحرف دل این مردم که همانا حقترین است را بزنید کمال تقدیر وتشکر را دارم.
بنده  به عنوان جوانی از جوانان این دیار به شما باورمندتر و امیدوارتر شدم چرا که شنیدم سالی که نکوست از بهارش پیداست. در این ماه خدا٬ ماه رحمت وبرکت برایتان دعا می‌کنم در مسیر عدالت خواهی، مطالبه گری، پیشرفت و آبادانی همیشه استوار و مدافع مظلومان و پابرهنگان که به حق وحقیقت و به فرموده امام خمینی (ره) وارثان حقیقی این انقلاب هستند باشید. جناب آقای دکتر روشنفکر خط و نشان شهدا همانا از خود گذشتن و فنا شدن در راه خدمت به خلق الله بوده است. که برادر شهیدتان به معنی واقعی کلمه با دادن خون خود این حق را به بهترین نحو ادا کرد. حال که شما فرصت یافتید به عنوان نماینده مردم شریف و همیشه در صحنه بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنید انتظار مضاعف از شما می‌رود که همانند برادر شهیدتان تا نفس در سینه دارید از همه ظرفیتهای خود جهت خدمت به این مردم استفاده کنید و لحظه‌ای در راه خدمت خدا را فراموش نکنید چرا که اجر واقعی در گروی رضایت باری تعالی می‌باشد. همانا دوره نمایندگی شما به یمن قدمتان مصادف شده با گام دوم انقلاب که این را به فال نیک خواهیم گرفت. هر چند که می‌دانیم چندین بار سند گام دوم را خوانده‌اید و به آن فکر کرده‌اید اما جهت یادآوری خدمتتان عرض کنم که اگر محرومیت و عدم توسعه یافتگی با وجود نخبگان زیاد در این استان است به دلیل عدم توجه نمایندگان به این حوزه استراتژیک وتاثیر گذار در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است. خدا را خدا را قسمتان می‌دهم که علم و فناوری را در اولویت اول خود قرار دهید چرا که سلطانی و بزرگی در این حوزه هست و خواهد بود. می‌توان با وجود فکرهای بکر جوانان و صاحبان ایده و اندیشه جهش تولیدی در استان ایجاد کرد که مغزها را به حیرت و تعجب وا دارد. در آخر از شما عاجزانه خواهشمندم همانند این مدت قلیل که بعد از انتخاب شدنتان به عنوان نماینده مردم بویراحمد ودنا که به انصاف خوب استفاده کردید در ادامه راهتان برنامه با نخبگان، مخترعان، صاحبان اندیشه و معرفت را در برنامه‌های آتی خود به کرار به جای فاتحه خوانی و مراسماتی که خود مسبب عقب ماندگی این استان هستند و خواهند بود قرار دهید تا شاهد رشد وپیشرفت سریع‌تر در این استان شهید پرور و مهمان نواز باشیم.
ان شاء الله
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم نه نمایندگان قبل ضحاک بودند ونه منتخب فعلی رابین هود.شما بجای این همه صغرا کبری چیدن یک نامه فدایت شوم برای منتخب محترم ارسال میکردی ارزشمند تر از این متن ارسالی بود.در ۸ سال گذشته به اندازه ۱۰ برابر سی چند سال ماقبلش مدیران ونحبگان استان ما سمت وجایگاه کشوری وزارتخانه ای واگر اندکی تنگ نظری نبود میتوانست وزیر اقتصاد وعلوم هم از هم استانیها باشد .واینکه چندین استاندار ومدیر شهردار در کلانشهرها واستانهای دیگر داریم .که این ماحصل تلاش نمایندگان وهماهنگی انها وبها دادن به پتانسیل وتوان نیروهای استان بوده.
ضمن ارزوی توفیق برای منتخب جدید از صاحبنظران وتئوریسینها تقاضا داریم اگر راهکاری برنامه ای وامری که در کمک به منتخب جدید دارند ارائه دهند واز درج مطالب شعاری وتخریب دیگران ونادیده گرفتن زحمات نمایندگان قبل که صرفا با امید به اخذ امتیازی شود جدا خود داری کنید.تنها محصول این دست مطالب رنجیدگی بخشی از جامعه میباشدوباعث موضوع گرفتن مقابل منتخب جدید وچوب لای چرخ برنامه هایش است.کما اینکه در گذشته در اجرای سد تنگ سرخ اینقد تبلیغات سو کردند واطلاعات سد تنگ سرخ شیراز را به جای سد تنگ سرخ یاسوج به مردم می دادند.وزمان را سوزاندندوپارک وتفریحگاه شرکت نفت در یاسوج وپتروشیمی همه براثر تنگ نظری وصرفا اهداف شخصی وتخریب دیگری از دست رفتند.به قیمت رای اوری هر کاری هرجا شروع شد مانع تراشی ومعارض سازی کردند
حال هم هم افزایی کنید تا فرجی حاصل شود وبا تعریف وتمجید از عمل نکرده وبی ارزش شماردن کار به ثمر نشسته باز هم همان اش است همان کاسه.
باید دست از خودزنی برداشت واز هرشخص توانمند در جایگاه تخصصی خودش فارغ از ایل وطایفه یا حوزه جغرافیایی وحامی کدام نماینده وکاندید بودن استفاده شود
ورویه غلطی که مجموعه دانشگاه وسرپرست ان کلید زده را متوقف کرد .وگرنه این قافله که شعارش وحدت بوده خیلی زودتر از گذشتگان به خط پایان خواهد رسید.وهمانطور که بزرگان این جریان مستحضرند فرمول این پیروزی فقط مختص همین میدان بود ودر میدانهای بعد جواب نخواهد داد.اگر رقیب هم به همین روش برود اوضاع دگر گونه خواهد بود وغیر قابل کنترل
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر زودتر از اونیکه فک میکردم ضعیف بودن خودش رو نشون داد و مبتدی رفتار کردن هواداران ایشون هم مزید بر علت بوده. روز جشن پیروزیشون که اون حرکت رو انجام دادن بعد از اون هم همراه با ی عکاس دایم مشغول عکس گرفتن و حرکات نمایشی هستن و عنوان کردن اینکه من رابین هودم من ناجی هستم. نه برادر عزیز تو با این شیوه ی حرکت فقط زودتر از زمانی ک پیشبینی می کردیم رو به تخریب دیگران و تعریف از خود پرداختین.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1