تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۴۲۰۳۳۶
در جمع برخی از خبرنگاران مطرح شد

آیت‌الله حسینی: نقد باید در جامعه باشد / رسانه‌ها مسئولیت‌پذیری مدیران را افزایش دهند / به جد جلوی سوء مدیریت‌ها، افراد زیاده‌خواه و طماع می‌ایستیم

۱
۰
آیت‌الله حسینی: نقد باید در جامعه باشد / رسانه‌ها مسئولیت‌پذیری مدیران را افزایش دهند / به جد جلوی سوء مدیریت‌ها، افراد زیاده‌خواه و طماع می‌ایستیم
کبنا ؛ نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید با مدیرانی که سوء مدیریت دارند، زیاده‌خواه و طماع هستند، برخورد شایسته و جدی کرد و ما جلوی این افراد می‌ایستیم.
آیت‌الله سید نصیر حسینی عصر امروز (سه شنبه 9 اردیبهشت ماه 99) در جمع برخی از خبرنگاران با تشکر و قدردانی از رسانه‌ها به دلیل آگاهی سازی و رساندن مشکلات به مسئولان، اظهار داشت: مسئولیت مهمی بر دوش رسانه‌ها است، که برای آگاهی مردم و مسئولان تلاش می‌کنند، مردم و مسئولان هم بر اساس آگاهی تصمیم می‌گیرند. و هر چه آگاهی بیشتری داشته باشند، بهتر می‌توانند، تصمیم بگیرند.
نماینده ولی فقیه در ادامه گفت: یکی دیگر از نکات مثبت آگاهی، تصمیم به موقع است. نقش رسانه‌ها در آگاهی مردم غیرقابل انکار است و طبیعتاً مردم در این زمینه مدیون رسانه‌ها هستند.
آیت الله حسینی تصریح کرد: مسئولان اگر نسبت به مشکلات، معضلات و آسیب‌های اجتماعی اطلاع و آگاهی داشته باشد، نیز می‌توانند به موقع تصمیم بگیرند و به موقع حرکت کنند.
وی  با بیان اینکه رسانه باید بر اساس تعهد و رسالتی که دارد، فعالیت کند، افزود: هر زمانی که مشکلات و معضلات توسط رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌‌شود، مسئولان هم احساس مسئولیت می‌کنند و در قبال مشکلات اقدام عملی انجام می‌دهند و بنا براین بیان مشکلات از سوی رسانه‌ها ضرورت دارد.
این استاد حوزه‌های علمیه با بیان اینکه برخی از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد دغدغه مردم و استان را دارند، اظهار داشت: این رسانه‌ها به دنبال این هستند که باری بر دوش مردم و استان بردارند. لذا ما با چنین رسانه‌های موافق هستیم. رسانه ضمن حفظ آرامش و ایجاد امید در سطح جامعه و افزایش اعتماد مردم به نظام، مدیران و مسئولان را هم متوجه مسئولیتشان کنند و روحیه مسئولیت پذیری را در بین آنها افزایش دهند. بنا بر این رسانه باید با بیان نقدها و اخبارها مسئولان را آگاه کنند. این‌ها باید باشد. نقد باید در جامعه باشد. اما اینکه سیاه نمایی، بحران سازی و ناامیدی ایجاد کنیم، باید خط قرمز رسانه‌ها باشد. رسانه‌ها در مسیر منافع جامعه حرکت کنند.
وی گفت: گاهی مشاهده کردیم، وقتی یک مسئله در رسانه‌ها مطرح شد، معمولاً مسئولان بیشتر توجه کرده‌اند و به دنبال رفع آن معضل بوده‌اند.
آیت الله حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، گفت: اگر آدم‌های توانمند، انقلابی، شایسته و متخصص در رأس امور قرار بگیرند، کارها بر روی ریل خودش و قانونی انجام می‌گیرد.
وی به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: به طور مثال همزمان با شیوع این ویروس کرونا ما با کمبوداتی مواجه بودیم، ولی وقتی تمام ظرفیت‌ها به میدان آمدند، توانستیم کار کارستان کنیم، و نیازهایمان را برطرف کنیم. در همین موضوع کمک‌های مؤمنانه شاهد یک جوشش بودیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سوء مدیریت‌ها و عدم برنامه ریزی مشکلات زیادی را ایجاد کرده است، گفت: آدم‌های زیاده خواه، طماع به دنبال این هستند که به مراکز قدرت برسند، تا بیت المال و اموال مردم را غارت کنند، ما به جد با اینها برخورد می‌کنیم. و از نهادهای دولتی و دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم، با مدیرانی که سوء مدیریت دارند، زیاده خواه و طماع هستند برخورد جدی و شایسته شود. رسانه‌ها هم باید همچنین مدیرانی را رصد و مورد نقد قرار دهند و آگاهی سازی کنند.
آیت الله حسینی گفت: ما در یک جنگ تمام عیار با استکبار هستیم. دشمن هم اقتصاد و هم مدیریت ما را نشانه رفته است. ما ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی داریم، اما احتیاج به یک مدیریت صحیح داریم.
وی با بیان اینکه در رسانه‌ها باید مدیران انقلابی و دغدغه‌مند و آن‌هایی که دنبال کار مردم هستند پر رنگ دیده شوند، افزود: کاری به مسائل سیاسی و خطی نداشته باشید آن مدیری که برای مردم و جهت رفع مشکلات و در چارچوب نظام حرکت کرد در رسانه‌ها بیشتر دیده شوند.
  حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان اردشیر زاهدی، گفت: وقتی اردشیر زاهدی اذعان می‌کند که در دوره پهلوی هیچ چیزی نداشتیم و امروز جمهوری اسلامی خودش همه چیز می‌سازد، با مدیریت‌های صحیح می‌توان کارهای زیادی انجام داد و جلوی خیلی از چیزها را گرفت، ظرفیت‌های خوبی داریم که اگر افرادهای طماع و زیاده خواه کنار زده شوند، و مدیریت‌های شایسته، انقلابی و متعهد پای کار بیایند، غوغا می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای جونوم
😁😁😁😁
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1