تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۲۰۳۲۴
خبر خوش معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

پرداخت مطالبات پرسنل مهمترین اولویت روزهای آینده است ( + تصاویر )

۰
پرداخت مطالبات پرسنل مهمترین اولویت روزهای آینده است ( +  تصاویر )
کبنا ؛سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: پرداخت مطالبات پرسنلی مهمترین اولویت ما در روزهای آینده است.
 به گزارش کبنا، جلال پورانفرد طی جلسه‌ای با حضور سرپرست معاونت درمان، مدیر بودجه و پایش عملکرد، مدیر مالی دانشگاه، روسای بیمارستان‌های استان و مدیران مالی آنها به بررسی وضعیت مالی بیمارستان‌ها و عملکرد آنها پرداخت.
 وی در حاشیه این جلسه ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی پرسنل درمان و کادر ستادی و پشتیبانی بیمارستانهای استان گفت: افزایش کیفیت خدمت رسانی به بیماران و رضایت پرسنل از مهم‌ترین دغدغه‌های همه ما می‌باشد و امید است که با تعامل وهمکاری بر مشکلات پیش رو غلبه کنیم و به حداکثر میزان رضایت مندی بیماران و پرسنل خدوم و زحمت کش استان برسیم.
 وی یادآور شد: مهم‌ترین مصوبه جلسه امروز برنامه ریزی درآمد اختصاصی بود، به صورتی که 80 درصد از درآمد اختصاصی (واریزی بیمه‌ها) صرف پرداخت کارانه‌های پزشکان وپرسنل و 20 درصد باقی مانده نیز در جهت پرداخت حقوق نیروهای شرکتی و مطالبات شرکت‌ها وغیره مصرف شود.
پوران فرد خاطر نشان کرد: با رایزنی‌هایی که در روزهای اخیر با وزارتخانه انجام شده اعتباراتی نیز جهت خرید تجهیزات بیمارستانها در نظر گرفته شده است که به زودی این منابع در اختیار آنها قرارخواهد گرفت.
 وی در پایان خاطرنشان کرد: روسای بیمارستان‌ها و مدیران مالی استان باید تلاش برای افزایش درآمدها وکاهش هزینه‌های غیره ضروری را در دستور کار قرار دهند تا راحت‌تر بتوانیم به مهم‌ترین هدف دانشگاه که همان افزایش کیفیت خدمات مطلوب است، برسیم.


 


                                             
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1