تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۴۲۰۲۸۸
متن ارسالی؛

عملکرد مردان ملی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد چه بوده است؟

سید مصطفی خادمی
۳
۰
عملکرد مردان ملی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد چه بوده است؟
کبنا ؛ متن ارسالی؛ چند سالی است که به هر نحوی تعدادی از فرزندان این استان در مناصب مختلف کشوری پست گرفته‌اند که این سهم و حق ناچیز استانی است که نفت ایران را تولید می‌کند ولی نقطه روشنی بود برای ایجاد تحول و توسعه در استان ولی پس چند سال و پس از آن همه تیتر پر طمطراق و بلند باید بیایند توضیح دهند چه عملکردی داشته‌اند که هنوز استان در این وضعیت قرار دارد، استان‌های دیگر وقتی مِردی وَ قلعه دارند با تمام توان از ظرفیت‌های آن جهت توسعه استفاده می‌کنند اما این همه مدیر و مسئول که در تهران و دولت‌ها پست گرفته‌اند چه راهکاری برای برون رفت استان و خصوصاً کهگیلویه بزرگ از بن بست ارائه دادند؟
اینکه تعدادی از جوانان این استان را در نقاط مختلف به کار بگماری به اعتقاد نگارنده عملکرد خیلی مثبت و بُلد نیست که بتوان روی آن مانور موفقیت داد چرا که ایجاد بسترهای توسعه در استان برای عدم مهاجرت همین جوانان به خارج از استان کار بزرگی است که متاسفانه آن گونه که باید صورت نگرفته است.
 کهگیلویه بزرگ تقریباً یک سر و گردن در تولید مدیر و مسئول کشوری از بقیه نقاط استان بالاتر است اما چندین سر و گردن در بحث توسعه عقب مانده‌تر و فقیرتر از پیشرفت است و مثال آن هم در ماه‌های اخیر بیشتر نمایان شده است جایی که در جنگ‌های زرگری و همیشگی مدعیان سیاست این استان دخترانی از سر فقر کودک همسر می‌شوند و به خودکشی‌های فجیع منتهی می‌شوند و پسران هم از قضای روزگار بیکار هستند و پیرپسر شده و همه آرزوهایشان را بر باد رفته دیده و در کنار حجم بزرگی از غم و اندوه خانواده گذر عمر بی سرانجام را می‌بینند.
چند صباحی این افراد در مسئولیت‌ها قرار دارند و بعد مشخص نیست تا کی به قول رسانه‌های رسالت فراموش کرده فرزند شایسته‌ای از این استان جایی پست بگیرد پس جایز نیست از این فرصت جهت توسعه این استان استفاده کنند؟
 در حال حاضر چندین معاون وزیر که توانایی‌هایی بالاتر از وزرا دارند از استان کهگیلویه و بویراحمد هستند اما عملکرد آن‌ها و برنامه‌های آن‌ها برای توسعه و پیشرفت استان چه بوده است؟ در بحث تولید و صنایع مختلف استان چه پیشرفتی کرده است؟
در زمینه توسعه منابع و زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد چه تغییراتی حاصل شده است و یا چه برنامه‌هایی وزارت برای اجرا دارد؟ در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی چه طرح‌ها و برنامه‌هایی در پیش روی اجرا قرار دارد؟ در زمینه کار و ایجاد بسترهای رفاه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد چه اتفاقاتی رخ داده است؟
 این‌ها سوالاتی است که مردم این استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولان کشوری برآمده از بلوط‌های کهگیلویه و بویراحمد دارند.
------------------------------
سید مصطفی خادمی
فعال رسانه‌ای
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقای خادمی در تعریف دادنات افراطی و در تخریب افراد افراطی قدم بر می دارید و این باعث میشه در عالم سیاست جدی گرفته نشید. یک جوان اصلاحطلب باید ازاده باشه.
Iran, Islamic Republic of
آیت اله ملک حسینی و روشنفکر و غلام رضا تاجگردون و زارعی
م
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فقط بفکرخودشان وقوم وخویش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1