تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۲۰۱۱۱
محمد رحیم‌ دهراب‌پور در صحبت‌های پایانی خود در جلسه استیضاح شهردار؛

جایگاه ها ارث پدری نیست، پیشنهادم این است «استعفا» دهید / استانداری، وزارت کشور با ما همکاری ندارند چون ما با هم اختلاف داریم /شهرداری می خواهیم که قدرت نه گفتن داشته باشد

۴
۰
جایگاه ها ارث پدری نیست، پیشنهادم این است «استعفا» دهید / استانداری، وزارت کشور با ما همکاری ندارند چون ما با هم اختلاف داریم /شهرداری می خواهیم که قدرت نه گفتن داشته باشد
کبنا ؛امروز چهارشنبه 3 اردیبهشت؛ در ادامه جلسه استیضاح شهردار یاسوج، دهراب پور از جمله موافقان استیضاح شهردار، به مسائلی همچون مستقل نبودن شهردار از طرف برخی افراد، بی تدبیری در مجموعه و وجود اختلافات میان اعضای شورای شهر اشاره کرده و گفت: آقای مقدم، باید بپذیریم مسئله اختلاف پیش آمد، اختلاف در هر حالی ضرر دارد. اگر بخواهیم اختلافات را جمع کنیم باز هم خوب است.
دهراب پور اظهار کرد: اعتقادم این است که وقتی شهردار کلانتر شهر است از چند جهت یا باید از روی عشق و محبت یا از روی مدیریتی و قدرت مدیریتی بتواند کار کند. اما نه عشق و محبت می بینم و نه از شهردار حساب می برم. لذا این مشکل باعث شده که سه سال اوضاع ادامه داشته باشد.
عضو شورای شهر گفت: متاسفانه کارگرهای خدماتی مراجعه کرده و می گویند که چند ماه حقوق می دهند، تعهد می گیرند که چیزی نگوییم و دوباره 4 حقوق نمی دهند. این عدم نظارت و کنترل و مدیریت وجود دارد، به گونه ای که زیرمجموعه از مدیریت حساب نمی برند. ما شهرداری می خواهیم که قدرت نه گفتن و نهی کردن داشته باشد. باید هر کسی وظیفه اش را انجام دهد. سه دوره در شورای شهر هستم. هر معاونتی چند زیرمجموعه دارد، اما برخی از این واحدها در طول سال چه کاری را از پیش می برند؟
دهراب پور گفت: لذا این اختلافات وجود دارد. از زمان شکل گیری شورا، متاسفانه همه ما بد عمل کردیم. از طرفی عده ای خواستند شهردار قبلی بماند. اما عده ای دیگر معتقد بودند جه تغییر و اصلاح شهرداری، فرد تازه نفسی بیاید تا با اقبال افکار عمومی مواجه باشد.
وی با اشاره به «برخی فشارها از بیرون از حوزه مدیریتی بر شهردار» گفت: خواهش کردم فردی را عوض نکنید، چقدر به شما فشار آمد. افرادی را تغییر دادید چرا؟ چون فلانی و فلانی به شما می گفت.
دهراب پور بیان کرد: هم اندیشی کردیم که اوضاع را تغییر دهیم، به توافق رسیدیم که تنها راه، تغییر شهردار است. بنده همیشه اعتقادم این بود که ببینیم قانون چگونه نظری دارد و چگونه کمک می کند؟ 5 نفر به نتیجه رسیدیم که تصمیم به استیضاح و تغییر شهردار بگیریم.
وی افزود: جایگاهها قائل به شخص نیست، ارث پدری نیست.شما 3 سال شهردار هستید، اختلافات هر بار بیشتر می شود. پیشنهادم به عنوان یک فرد خیرخواه شما این است که اگر صلاح می دانید برای آنکه اختلافات برداشته شود و شما هم از این مخمصه نجات پیدا کنید، و خرده گیری ها و اختلافات تمام شود، استعفای خود را تقدیم شورا کنید تا اختلافات تمام شود. دوستی ما 7 نفر خدشه دار شده است.
دهراب پور گفت: دوستانی که مخالف استیضاح هستند فکر کنند، آیا ادامه این روند به خیر و صلاح این شهر است؟ آیا حاضر هستید بنشینیم، اختلافات را کنار بگذاریم، آقای شهردار را حمایت کنیم؟ چون هنوز 1 سال و اندی در شورا خواهیم بود. در حال حاضر استانداری، وزارت کشور با ما همکاری ندارند چون ما با هم اختلاف داریم.
وی افزود: با توجه به قضایای پیش امده به 90 درصد پاسخ هایی که داده شد قانع نشدم و از ادامه کار آقای مقدم راضی نیستم. نه مسائل سیاسی و نه طایفه ای و نه حب و بغض در این تصمیم بنده وجود دارد. متاسفم که در استان گرفتار این مصیبت هستیم که مسائل سیاسی را با مسائل قومی و قبیله ای گره می زنیم. امیدوارم به جای دلخوری ها، دوستی و محبت بین ما ایجاد شود، اگر می خواهیم وحدت داشته باشیم باید قلب هایمان را به هم نزدیک کنیم.
دهراب پور در انتها گفت: آقای مقدم ما اگر باشید در خدمتتان هستیم و هم کار از شما می خواهیم و هم حمایتتان می کنیم و اگر فرد دیگری بیاید در خدمتش هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

منصف
Iran, Islamic Republic of
حاجی شما مقلد امام هستید قانون را باید پذیرفت هرچند خلاف میل شما باشد انشاءالله یک سال تمام می شود و شورای جدید شهردار جدید را انتخاب خواهد کرد
حسین
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی رطب خورده کی منع رطب کند شما سردمدار بروز مسائل طایفه ای بوده وهستید لطفا به ما جواب دهید دلیل استیصاح شهردار سوالات آبکی شما ودیگر مخالفان بود یا غرایص طایفه ای
معارفی نژاد
Iran, Islamic Republic of
آخ سی حاج دهراب پور
نمیدانم چرا ما فقط صورت مسئله رو میبینیم و فقط بر اساس احساسات قضاوت میکنیم
بخدا این حرف‌های که آقای دهراب پور زدن خیلی معنی دارند این ماها هستیم که نمی فهمیم
واقعا اگه آقای مقدم نمیتونن استعفا بدن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خوب التماس کردی برای رای الان جواب تلفن نمیدی؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1