کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با پیگیری نماینده کهگیلویه بزرگ صورت گرفت

دو میلیارد دیگر در سبد بهداشت کهگیلویه

2 ارديبهشت 1399 ساعت 1:13

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گفت: مبلغ ۲ میلیارد تومان با پیگیری عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شد.


مبارزه با کرونا مسئول و غیر مسئول، نظامی یا دولتی و مجلسی نشناخت، همه پای کار بودند اما تعداد آنان که توامان پای سنگر مانده اند قلیل است. پس از رایزنی های توامان عدل هاشمی پور با خیرین و وزارت بهداشت و درمان در اواخر سال ۹۸ مبلغ ۲/۱ میلیارد تومان اختصاص و پرداخت شد؛ بار دیگر و در اوان سال ۹۹ در تاریخ ۱۱ فروردین خبر از اختصاص مبلغ ۲ میلیارد تومان دیگر به کهگیلویه بودیم.
پورانفر سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی در این باره اظهار داشت: مبلغ تخصیصی نیز با پیگیری مستقیم عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز و این مبلغ پس از صورت جلسه و گزارش پایان سال مالی در اول هفته جاری به حساب مرکز بهداشت چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پرداخت خواهد شد، تا بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس کرونا با دست بازتری برای تامین ملزومات و احتیاجات خود عمل کرده تا با مدد الهی شاهد رژه و مانور ویروس کرونا در کهگیلویه بزرگ نباشیم.


کد مطلب: 420048

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420048/دو-میلیارد-دیگر-سبد-بهداشت-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1