تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۱۹۹۹۱
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد توضیح می‌دهد

مرکز رشد گچساران کمبود فضا و متقاضیان زیادی دارد / آینده درخشان در انتظار واحدهای فناور گچساران / پارک به دنبال گسترش فضای فیزیکی مرکز رشد گچساران است

۱
۰
مرکز رشد گچساران کمبود فضا و متقاضیان زیادی دارد / آینده درخشان در انتظار واحدهای فناور گچساران
کبنا ؛
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمدگفت: مرکز رشد گچساران در یک سال گذشته پیشرفت خوبی داشته اما فضای فیزیکی این مرکز متناسب با رشد و آینده آن نیست به همین دلیل، توسعه، گسترش و بهبود فضای فیزیکی مرکز رشد گچساران در سال 99 جز اولویت‌های کاری است.
سید شمس الدین هاشمی گفت: مرکز رشد گچساران در دانشگاه آزاد این شهرستان واقع شده و 12 واحد و هسته فناور در آن مستقر است که این واحدها در یک سال اخیر 23 نفر اشتغال تمام وقت و 14 نفر اشتغال پاره وقت ایجاد کرده‌اند.
وی ادامه داد: این مرکز سال گذشته افتتاح شد و روند رشد خوبی داشته و شرکت‌ها و افراد زیادی متقاضی حضور و فعالیت در این مرکز هستند که کمبود فضای فیزیکی اجازه این کار را نمی‌دهد.



هاشمی اضافه کرد: ساختمان مرکز رشد فعلی گچساران از مرکز شهر فاصله داشته که همین موضوع دسترسی فناوران مستقر در این پارک به امکانات شهری و خدمات رفاهی را دشوار کرده است ضمن اینکه فضای کارگاهی و آزمایشگاهی آن نیز پاسخگوی نیاز فناوران نیست.
وی گفت: در حال رایزنی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم تا یکی از ساختمان‌های فرهنگی شهر را که از سال 84 نیمه کاره رها شده در اختیار پارک علم و فناوری قرار گیرد و این موضوع در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با حضور معاون عمرانی استاندار مطرح شده است.
رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ساختمان مورد نظر، 5100 متر مربع زیربنا، 35 اتاق و 12 سالن دارد و ظرفیت ایجاد بخشهای جدیدی از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، ارتباطات، هوا فضا و هنرهای تجسمی در آینده در آن وجود دارد.
وی تاکید کرد: مرکز رشد گچساران آینده خوبی دارد و از این پتانسیل برخوردار است که به پردیس فناوری تبدیل شود. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز برای کمک، گسترش و توسعه این مرکز اعلام آمادگی کرده است.



به گزارش کبنا، در حال حاضر علاوه بر 12 شرکتی که در مرکز رشد گچساران مستقر هستند 8 شرکت نیز متقاضی حضور در آن هستند که محدودیت فضای فیزیکی این اجازه را نداده است. واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد گچساران در سال گذشته 4 میلیارد و 470 میلیون ریال فروش داشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی برز
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
از پهپادهای سمپاش پارک علم و فناوری یاسوج احیانا کسی اطلاعی داره؟؟؟؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1