کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روشنفکر روز ارتش را تبریک گفت

29 فروردين 1399 ساعت 18:41

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در یازدهمین مجلس شورای اسلامی در پیامی روز ارتش را تبریک گفت.


منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در یازدهمین مجلس شورای اسلامی در پیامی روز ارتش را تبریک گفت.
 به گزارش کبنا،در پیام روشنفکر آمده است:
  ۲۹ فروردین از طرف حضرت امام (ره) به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نام گذاری شده است.
 نام ارتش و نقش نیروهای خود ساخته درون این ستون مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کوران حوادث بعد از انقلاب و پیوستن همافران این نیرو در روزهای اولیه انقلاب به انقلابیون ملت و دیدارشان با معمار اندیشه‌ای انقلاب، فراموش ناشدنی است.
 شهیدان بزرگی چون صیاد شیرازی، شهید قرنی، شهید ستاری، شیرودی، عباس دوران، یاسینی، آبشناسان و....، تنها نمونه‌ای از الگوهای این نیروی الهی و ولایی هستند که در آسمان ایران اسلامی می‌درخشند.
 مقاومت‌های مردمی و رزمندگان بسیجی روزهای نخست جنگ رشادت‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در روزهای اولیه جنگ را خوب به یاد دارند و داریم.
در لسان مبارک رهبر فرزانه انقلاب از ارتش به عنوان حزب الله و کلمه طیبه یاد شده است و چه تعبیری بالاتر از این؛ این روز مبارک را به همه فرماندهان پیروز و پرافتخار ارتش اسلام و جوانان برومند و رعنای ارتشی تبریک عرض می‌نمایم و بر بازوان دو لشکر بزرگ و مستحکم الهی این امت؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای مسلح و مقتدر، بوسه می‌زنم و امیدواریم همه بویژا نمایندگان و منتخبین ملت بیش از پیش قدردان حماسه‌های گذشته و حال مدافعان حریم ایران اسلامی و انقلاب اسلامی باشیم.
 
مهدی روشنفکر
29 فروردین ماه 99


کد مطلب: 419939

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419939/روشنفکر-روز-ارتش-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1