تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۱۹۹۳۱
با هدف بررسی تعطیلی و تکمیل مطالعات اکتشافی معادن کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

اعزام تیم مطالعات و اکتشاف بوکسیت به « دنا» / کمک صندوق بیمه معادن به معادن کهگیلویه و بویراحمد

۵
۱
نشست « روشنفکر » با خداداد غریب‌پور ایمیدرو ( + عکس)
کبنا ؛ نشست مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با خداداد غریب‌پور معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و‌ نوسازی صنایع معدنی ایران با هدف بررسی تعطیلی معادن و تکمیل  مطالعات اکتشافی و تخصیص منابع به بخش خصوصی برگزار شد.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در این نشست از خداداد غریب‌پور خواست نسبت به تکمیل مطالعات اکتشافی در استان کهگیلویه و بویراحمد و انجام مطالعات اکتشافی عمیق‌تر در شهرستان دنا اقدام کنند.
 وی خواستار فعال کردن 4 معدن سنگ تزئینی تعطیل شده در مرز استان با چهارمحال و بختیاری شد و افزود: بنا به بررسی‌های انجام شده ذخایر بوکسیت منطقه در کشور کم‌نظیر است و به دلیل خلوص بالای بوکسیت پهنه‌ی استان، این استان قابلیت تبدیل شدن به قطب بوکسیت کشور را دارد و انتظار می‌رود ایمیدرو برای مطالعات اکتشافی عمیق‌تر و بیشتر اقدام و مساعدت کند.
 این عضو هیئت علمی دانشگاه همچنین تخصیص منابع بیشتر برای اکتشافات را ضروری دانست و بیان کرد: امیدوارم تقویت زیرساخت‌های مرتبط با معادن از جمله راه‌های دسترسی و برق‌رسانی و... به عنوان اولویت در دستور کار سازمان گسترش و‌ نوسازی صنایع معدنی ایران قرار گیرد.
 روشنفکر با اشاره به اینکه سی‌سخت و دنا سنگ‌های ساختمانی با کیفیتی دارند که بدون استفاده مانده است و انتظار می‌رود دکتر غریب‌پور در این مورد با نگاه ویژه به این منطقه کمک کند.
او ادامه داد:  ایجاد واحدهای تولیدی همچون تولید کاغذ از آهک با توجه به ظرفیت این حوزه‌ی انتخابیه، به اشتغال‌زایی و امنیت روانی مردم کمک شایانی خواهد کرد و از شما انتظار می‌رود برای احداث واحدهای تولیدی در سال جهش تولید همکاری لازم را به عمل آورید‌.
 وی تاکید کرد: ان شاء الله با همت و تلاش دکتر غریب‌پور مدیرعامل ایمیدرو این درخواست‌ها با لحاظ ملاحظات زیست محیطی و نظرات کارشناسی اجرایی شود.
خداداد غریب‌پور معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و‌ نوسازی صنایع معدنی ایران به مهدی روشنفکر وعده داد که به زودی هیاتی از کارشناسان اکتشاف برای گسترش بررسی و تکمیل مطالعات معادن بوکسیت بویراحمد و دنا به منطقه اعزام می‌شوند.
 وی افزود: برای کمک به معادن تعطیل و نیمه تعطیل و شروع کار توسط بخش خصوصی در مناطق دارای ظرفیت، با شرایطی به مراتب بهتر و آسان‌تر از بانک، از محل "صندوق بیمه سرمایه‌‌گذاری فعالیت‌های معدنی" آمادگی کمک به معادن استان را داریم و در این زمینه منتخب مردم می‌تواند از طرف ایمیدرو به بخش خصوصی تضمین دهد. او افزود ایمیدرو از معادن سنگ‌‌های تزئینی در شهرستان دنا به طور ویژه حمایت می‌کند.
غریب‌پور در پاسخ به روشنفکر تصریح کرد: ایمیدرو آماده‌ی همکاری کامل برای ایجاد صنایع معدنی در استان خاصه در مناطق محروم و به ویژه تولید کاغذ از سنگ است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دکترای مدیریت
Iran, Islamic Republic of
اول از هر چیز لازم می‌دانم خسته نباشید خدمت آقای روشنفکر داشته باشم دوم آقای غریب پور اگر خواهان عمل در استان باشد نیاز به شما ها نیست پیگیر باشین ایشان خودش انجام می‌دهد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر عزیز
دنا
Iran, Islamic Republic of
داکترای مثلا مدیریت...بدانید که دکتر روشنفکر بجای در اولویت قرار دادن شرکت در مراسم های فاتحه..... تلاش جهت مجاب کردن مدیران ملی برای سرمایه گذاری در بویراحمد را اهم برنامه هایش قرار میدهد
کشتی بان را سیاست دیگر امده است.
دوران تحقیر به پایان رسید.....فصل همدلی با تمامی استان فرارسید...
فارغ التحصیل
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا غریب پور الان پیگیری زیادی کرده که روشنفکر بهش سر بزنه.
کبنا
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا ادم جریان ها افراد و گروههای سیاسی نشید مردم رسانه ازاد میخوان.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1