تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۱۹۹۱۹
بهنام فرح بخش مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد توضیح می‌دهد

آیا بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد دست کشاورزان و جوانان را گرفت

۰
آیا بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد دست کشاورزان و جوانان را گرفت
کبنا ؛استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد که در سال‌های اخیر به دلیل حمایت از این بخش، شاهد رونق کشاورزی در این استان در حوزه‌های مختلف بودیم. بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بازوان اصلی کشاورزان استان نقش ارزنده‌ای در رونق تولیدات بانک کشاورزی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ایفا کرد و این امید می‌رود که در سال جهش تولید، حمایت‌ها از بخش کشاورزی و کشاورزان شدت بیشتری بگیرد.
بهنام فرح بخش مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید: سال گذشته  ۷ هزار و ۶۹ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۸ هزار و ۴۵۶ نفر متقاضی در بخش‌های مختلف پرداخت شد.
مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۹۰ درصد تسهیلات پرداختی این بانک در بخش کشاورزی و دامپروری بوده گفت:  ۲۸۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی   به متقاضیان زیربخش‌های  کشاورزی پرداخت شد که این میزان تسهیلات به ۲۸۱ متقاضی پرداخت شد.
وی به تسهیلات در حوزه دامپروری اشاره‌ای کرد و گفت:  یک هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال تسهیلات دامداری توسط شعب بانک کشاورزی به ۳ هزار و ۷۲۳ نفر پرداخت شد، همچنین ۲۱۶ نفر تسهیلات ۲۰۴ میلیارد ریالی در بخش شیلات دریافت کردند.
این مسوول عنوان کرد: باغداران از تسهیلات این بانک بی‌نصیب نبودند و ۷۳۱ میلیارد ریال به دو هزار و ۲۲۱ باغدار پرداخت شد، ضمن اینکه در حوزه آب و خاک ۱۶۲ نفر ۷۶ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
فرح‌بخش به اقدامات بانک در حوزه‌های مرغداری، پرورش زنبور عسل، محصولات گلخانه‌ای، صنایع مرتبط با بخش کشاورزی و ماشین آلات و ادوات کشاورزی اشاره کرد و گفت: در حوزه مرغداری ۲۲۳ میلیارد ریال به ۱۸۳ نفر، پرورش زنبور ۶۸ میلیارد ریال به ۱۷۸ نفر، تسهیلات گلخانه‌ای ۲۷۰ میلیارد ریال به ۱۸۰ نفر، صنایع مرتبط کشاورزی ۵۶۸ میلیارد ریال به ۶۵ نفر و در خرید ماشین‌آلات به ۲۹۳ نفر جمعا   ۱۹۸ میلیارد ریال تسهیلات  پرداخت شد.
مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شعب این بانک 72 میلیارد ریال تسهیلات غیرمترقبه سیل  به متقاضیان زیربخش‌های کشاورزی پرداخت کردند، این میزان تسهیلات به یک هزار و ۴۵۸ نفر پرداخت شد.
فرح‌بخش بیان کرد: شعب بانک در پرداخت تسهیلات برای اشتغال پایدار روستائیان و عشایر مبلغ ۳۹۲ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۲۷ نفر از متقاضیان در این مناطق پرداخت کرده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به زوج‌های جوان مشارکت دارد که در سال ۹۸، ۵۲۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواجی به متقاضیان زیر بخش‌های کشاورزی پرداخت و یک هزار و ۶۳۳ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1