کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد:

بازرسی از اماکن ورزشی در استان ادامه دارد

26 فروردين 1399 ساعت 16:18

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی‌ها جهت کنترل تعطیلی اماکن ورزشی همچنان در استان ادامه دارد.


علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی‌ها جهت کنترل تعطیلی اماکن ورزشی همچنان در استان ادامه دارد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر در گفت‌گو با این پایگاه، ضمن تشکر از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیات های استانی اظهار داشت: آموزش اولویت ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان است که به طور جد از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین و شبانه روزی ارائه می‌شود.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با تقدیر از جامعه ورزش و جوانان استان با بیان اینکه از زمان بروز کرونا کمیته استانی مبارزه با این بیماری در هیات پزشکی تشکیل شد، گفت: با تقسیم وظایف زیر گروه‌های پزشکی، روانشناسی و تغذیه به سرعت تشکیل و ارایه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی آغاز شد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم برگزاری حضوری دوره‌های آموزشی جهت جلوگیری از تجمع و شیوع کرونا، اظهار داشت: آموزش در هر زمان اولویت هیات پزشکی ورزشی استان بوده است، اما در این زمان که امکان برگزاری دوره‌های حضوری نیست با برگزاری و تقویت آن در شبکه‌های مجازی اقدام کردیم و بیشتر از گذشته به انتقال مطالب مورد نیاز جامعه ورزش پرداختیم.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه به بازرسی‌های متعدد گروه بازرسی اداره کل جهت کنترل تعطیلی اماکن ورزشی اشاره و ابراز داشت: ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های استان همچنان به صورت شبانه روزی فعال است و تمام اماکن ورزشی در سطح استان را زیر نظر دارد.
علوی به خدمات ارائه شده توسط ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان اشاره و افزود: در ابتدای بروز بیماری کرونا با تهیه و توزیع مطالب آموزشی در سطح باشگاه‌های ورزشی به صورت پوستر، فیلم، فایل‌های پی دی اف، گزارش‌های خبری در شبکه‌های مجازی با همکاری و همراهی جامعه ورزش و قهرمانان به سوی مبارزه با این ویروس رفتیم.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از تلاش کلیه همکاران در اداره کل، ادارات ورزش و جوانان شهرستانها تصریح کرد: هماهنگی با فدراسیون و هیات پزشکی ورزشی استان، هیات اجرای دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد کشوری مبارزه با کرونا در ورزش، شرکت در جلسات مختلف ستاد استانی کرونا و همچنین اجرای دور کاری در ادارت کل ورزش و جوانان و شهرستانها از جمله اقداماتی بود که در راستای فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.
علوی، ضمن تقدیر و تشکر از صبر و حوصله مدیران باشگاههای خصوصی در همراهی و تعطیلی باشگاهها از زمان شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: در این شرایط، هیچ چیزی مهم‌تر از سلامتی جان مردم و ورزشکاران نیست و سلامتی مردم خط قرمز ما محسوب می‌شود، پس در صورتی که باشگاهی به تاکید و توصیه مراکز ذی‌صلاح تمکین نکند، با آن برخورد جدی‌ خواهیم داشت.
 


کد مطلب: 419851

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419851/بازرسی-اماکن-ورزشی-استان-ادامه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1