تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۴۱۹۸۰۶
کبنا خبر می دهد؛

واکنش سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صحبت های شهردار باشت

۱۴
۱
واکنش سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صحبت های شهردار باشت
کبنا ؛روز گذشته شهردار باشت در انتقاد به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و اتفاقات رخ داده اخیر و تعلل در آمدن جواب تست کرونای استان، پیامی در رسانه ها منتشر کرد، پورانفرد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نسبت به این پیام واکنش نشان داد.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در متن این جوابیه آمده است:
بنام خدا
وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ
جناب آقای موسوی شهردار محترم باشت پیرو برخی اظهار نظر ها توسط شما در رسانه ها و پرداختن به مسائلی که نه مرتبط با حوزه کاری شما است و نه کمک کننده به آرامش روانی مردم در این شرایط حساس است و همه مصداق تشویش اذهان عمومی می باشند که علیرغم میل باطنی بر خود لازم دانستم تا پاسخ شما را برای محافظت از همکارانم در این روزهای سخت و جنگ با کرونا بدهم.
اما بحث دیگر این است که امر سلامت، امری پویا و در حال تغییر است و بدیهی می باشد که دانشگاه نه یک بار بلکه بارهای متمادی و در طول سال ممکن است با بحران های مختلف روبرو شوند که خداراشکر با تدبیر ریاست و هیئت رئیسه محترم و واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تمام این بحران ها سربلند بیرون آمده است و این بار نیز بیماری کووید 19 که شاید برای شما لاینحل در نظر گرفته شود برای پرسنل و پزشکان آب دیده و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان یک بیماری هر چند با سرایت بالا روند عادی را طی خواهند نمود بنابراین جهت تنویر افکار عمومی مواردی را در یادداشتان پاسخ می دهم که در ذیل می خوانید؛
1. ما سیستم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان خط مقدم و اولیه مبارزه با این بیماری بوده و هستیم و انتظار می رفت تمام دستگاه ها جهت کنترل این بیماری گام بردارند ولی متاسفانه شما که شهردار یک شهر هستید و نه شهرستان خواهان همکاری با دانشگاه نبوده و نیستید
2. قبلا اعلام کردم که ما با همراهی و مساعدت مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان استان آتش به اختیار در امر تامین منابع جهت مبارزه با این بیماری بوده و هستیم و این در حد شعار نبوده و به اجرا رسانده ایم ولی نمی دانم مشکل شما با این قضیه چیست
3. همانطور که قبلا عرض کردیم مبلغ 70 میلیارد ریال با رایزنی های دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت از طریق سازمان برنامه و بودجه به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با اولویت مبارزه با کرونا اختصاص داده شد که همزمان با اعلام این خبر شخص شما در فضای مجازی به این خبر واکنش دادید که بازهم مشخص نیست دلیل آن واکنش چه می باشد
4. تعجب می کنم شما به عنوان یک مسئول دولتی بر پایه کدام مستندات اعلام می کنید که تاخیر در اعلام نتایج تست ها به علت بدهی دانشگاه به آزمایشگاه بوده است در حالی که دانشگاه مستندات مالی پرداخت پول به آزمایشگاه در را در رسانه ها منتشر کرد.
5. جناب آقای موسوی! شما به عنوان شهردار شهر باشت بوده و انتظار نمی رود و حق ندارید به عنوان یک مقام دولتی به پرسنل درمان و دانشگاه در این برهه حساس حمله کنید و شایعه ایجاد کنید لازم به ذکر است تمام اتهامات جنابعالی از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است و باید پاسخگو باشید.
6. دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تلاش و همکاری تمام پرسنل بهداشت و درمان و ریاست محترم دانشگاه و هئیت رئیسه دانشگاه جز 4 دانشگاه برتر کشور در زمینه مبارزه با بیماری کووید 19 می باشد و شخص رئیس دانشگاه بارها توسط استاندار محترم و وزیر بهداشت،  و حتی ریاست جمهوری مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته است.
و اما در پایان
به شما پیشنهاد می کنم به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و دخالت در کار سایر سازمان ها به مشکلات شهری باشت و نظافت این شهر بپردازید و اینکه زمان انتخابات به پایان رسیده است و بگذارید دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یک دانشگاه و سازمان علمی و که با برنامه و پروتکل خاص در این مرحله و سایر امور سلامت استان با آرامش گام بردارد.
جلال پورانفرد
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خورشید
Iran, Islamic Republic of
اقای پورانفرد پس چرا نتیجه ازمایش 10فروردین رو 24فروردین داده اید.باجون مردم هم کوتاهی کردید .خدا میدونه چندنفر ناقل شدن
باشت مظلوم
Iran, Islamic Republic of
اقای پوذانفرد لازم نیست انقدر سنگ رئیس دانشگاه را به سینه بزنی در حق مردم مظلوم این منطقه سهل انگاری کردید.
اگر کوتاهی نکردی چرا اومدی و بیمار یابی می کنی؟
وظیفه شما چیز دسیگری است.
حالا که صحبت از انتخابات کردی بگو ببینم چند نفر از دیلی ها به تاجگردون رای دادند که اومده و تو را معاون گذاشته که حق ما مردم باشت را بخوریید و جواب ازمایشهامون را به موقع پی گیری نکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اهورا
Iran, Islamic Republic of
اولا جناب آقای پورانفرد به نظرم علوم پزشکی مطعلق به یاسوج نباشه بلکه به کل استان تعلق داشته باشه که هر بار تاکید بر علوم پزشکی باسوج دارید البته هیچ فرقی هم نمیکند چون استان هم به نام خودتون دوما شما توهین به شهری کردید که قدمتی اندازه تاریخ دارد و با این توهین ها هیچ چیزی ازقدمت و ارزش آن کم نمیشود .
United Kingdom
واقعا متاسفم بجای جوابیه فکری به حال بدبختی که به جان مردم انداختید بکنید.چه طور میتوانید از کلمه تدبیر استفاده کنید؟اصلا معنی تدبیر را میفهمید؟بدنبال راه حل باشید.از تلاش پرسنل و پزشکانی که هیچ دلی برایشان نمیسوزانید به نفع خودتان و برای تحریک احساسات مردم استفاده نکنید.آن ها خود دل خونی دارند.
پپپ
Iran, Islamic Republic of
فقط پزشکان و پرستاران محترم جان بر کف زحمت می کشند ولی کارانه خیلی ها به بهانه.....به روز شده به جای فرار از واقعیت جوابگوی مردم باشید نه تغییر و تحول و جبهه گیری الکی
جعفر
Iran, Islamic Republic of
برادر جان آمارها/ ، خیلی هم شق القمر نکردید . مردم خودشان رعایت کردند . از طرفی با این همه سر و صدا خود شماها اعلام کردید تعداد معدودی در استان بستری است . حالا که در یک روز ۵۰ ، ۶۰ نفر به آمار استان اضافه شد شعارهای دهن باز کرد . تا یکی میاد واقعیت را میگه فقط بلدید بگید تشویش اذهان عمومی . تشویشی بالاتر از کار شما نیست که نتایج را بعد از دو هفته پیگیری نکردید و بیماران راست راست در همه جا چرخیدند بعد دلتون خوشه وزیر و وکیل و استاندار تشویقتان کرد .
Iran, Islamic Republic of
امروز دکتر جهانپور اعلام کرد که تاخیر در اعلام نتایج به علت ضعف مدیربت علوم پزشکی یاسوج بوده
جلیل
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی چی میگی خودت میدونی چی میگی پول ازمایشگاه رو ندادین پیگیری نکردین
مردم
Iran, Islamic Republic of
چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان هست....برادردراین روزهای بحرانی شماداریدتغییروتحول می دهید...برادرواقعاعملکردخوبی ندارید...
جلیل
Iran, Islamic Republic of
خود جهانپور میگه دلیلش ضعف دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
چقدر مغرورانه جواب داده شهر یا شهرستان ایشان شهردار باشت هستند و در همه اموری که مربوط به عموم مردم باشد می تواند مداخله کند !!!!!! جناب رئس هفت ملیارد را چکار کردید؟!!!!! شما که خیلی احساس ریئسی می کنی که از لحن نوشتن شما معلوم است / چرا این همه آزمایشگاه ویروس شناسی در سطح کشور و مراکز استان ها راه اندازی شد ولی در استان شما این اتفاق نیفتاد؟!!!!! لابد انتظار داشتی آقای تاجگردون بیاد پیگیر راندازیش باشه!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
وزارت هم گفته ضعف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بوده،اینم شهردار باشت گفته؟
مردم
Iran, Islamic Republic of
ما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی و پشتیبانی خود را از جناب آقای دکتر یزدان پناه ریاست محترم علوم پزشکی و زیرمجموعه ایشان اعلام می داریم قدردان و قدر شناس زحمات ایشان هستیم و توضیحات ایشان را در برنامه استودیو سلامت که دیشب از شبکه دنا پخش شد منطقی و مستدل می دانیم و به غیرت ایشان درود می فرستیم و ایشان را تحسین می کنیم و از مردم استان می خواهیم آرامش خود را حفظ و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا زودتر از مسئله ویروس منحوس کرونا فارغ شویم.
م
Iran, Islamic Republic of
آقای لطف اله موسوی شما نباید در این بحرانی که مسولین علوم پزشکی استان و تمامی همکارانشان شبانه روز درگیر رفع این بیماری هستند علیه شان در سایت ها نامه بزنید.آقای شهردار من و شما در خانه هستیم ولی تمامی مسولین و دکتر و پرستاران علوم پزشکی استان این روزها به صورت 24 ساعته و شبانه روزی درگیر رفع بیماری کرونا هستند.خواهشا از این به بعد حداقل تشکر ساده ای هم نمی کنید ولی توهین و تخریب هم نکنید.جناب شهردار قطعا دستگاه محترم قضا با امثال شماها برخورد می کند تا در این روزهای بحرانی همدیگر را تخریب نکنید و به فکر سلامت مردم استانمان باشید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1