کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی پیامی صورت گرفت

پیام تبریک «نعمتی» در پی انتصاب وزیر جهاد کشاورزی

25 فروردين 1399 ساعت 4:24

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی انتصاب کاظم خاوازی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی را تبریک گفت.


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی انتصاب کاظم خاوازی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر کاظم خاوازی
مقام محترم عالی وزارت جهاد کشاورزی
با سلام و احترام؛بدین وسیله ضمن تشکر از رأی اعتماد قاطع  نمایندگان ملت به حضرتعالی و آری گفتن به شایسته سالاری، تعهد،  تخصص‎گرایی و جوان گرایی که  برای جامعه بزرگ کشاورزی کشور دستاوردی عظیم و درخشان خواهد بود، انتخاب شایسته جنابعالی را  بعنوان وزیر جهاد کشاورزی تبریک عرض نموده و امیدواریم با درایت، بصیرت و مدیریت توانمند و برنامه های دانش محور حضرتعالی در سال " جهش تولید " در کشاورزی که محور امنیت غذایی کشور است با استفاده از توان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شاهد رشد و شکوفایی بخش کشاورزی بیش از پیش باشیم.
بدیهی است با تدبیر و درایت جنابعالی، اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بازویی توانمند و تاثیرگذار در ارتقای بهره وری و افزایش ضریب  نفوذ دانش در راستای ارتقای بخش کشاورزی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.
در پایان از درگاه ایزد یکتا برایتان، سلامتی و توفیق روز افزون خدمت در جهت رشد وشکوفایی وپیش بردن بخش کشاورزی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.
              محمد نعمتی
     رئیس سازمان نظام مهندسی
       کشاورزی و منابع طبیعی
          کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 419792

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419792/پیام-تبریک-نعمتی-پی-انتصاب-وزیر-جهاد-کشاورزی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1