تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۱۹۷۷۹
متن ارسالی؛

بحبوحه بحران کرونا زمان مناسبی برای عزل و نصب در علوم‌پزشکی نیست

۱۷
۲
بحبوحه بحران کرونا زمان مناسبی برای عزل و نصب در علوم‌پزشکی نیست
کبنا ؛متن ارسالی: در کشاکش بحران ویروس کووید-۱۹ و اخبار روزانه از میزان مبتلایان و فوت شدگان ایران و جهان، عزل و نصب‌های این روزهای دانشگاه علوم پزشکی استان در نوع خود جالب توجه شده است گویی به جای اینکه تمرکز این دستگاه معطوف به فرایند شناسایی افراد و درمان بیماران درگیر این ویروس باشد بیشتر بر تغییرات مدیران زیر مجموعه خود متمرکز شده است.
همانگونه که مطلع هستیم هر بار این تغییرات با توجیه مدیریت بهتر بحران کنونی و مبارزه با شدت گرفتن این بیماری صورت گرفته است روندی که از شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا و باشت شروع شده است و حالا به معاونت درمان استان رسیده است. همچنین تغییرات ریز و پشت پرده که قابلیت رسانه‌ای شدن را ندارند را می‌توان به آن اضافه نمود که قطعاً با این رویه بایستی شاهد اتفاقات دیگری در آینده باشیم.
در این شکی نیست که هر مدیری حق دارد برای اینکه بتواند اهداف کاری خود را محقق نماید معاونین و مدیران زیردست را با معیار مدیریتی مناسب خود چینش نماید ولی چیزی که به بیش از هر چیز به ذهن متبادر می‌گردد بهره گیری از شرایط بحرانی کنونی و متمرکز بودن رسانه‌ها و سایت‌های خبری بر این چالش ملی است.
همواره این سؤال مطرح است آیا پیروز شدن کاندید مورد حمایت در انتخابات مجلس شورای اسلامی این اجازه را به ایشان داده است که حوزه درمان که اساساً می‌بایست غیر سیاسی عمل نماید دستخوش چنین اقدامات عجیب و ناسنجیده‌ای باشد و یا نه این تصمیمات صرفاً زاییده خواست سرپرست دانشگاه است و آن گونه که شنیده شده است منتخب مردم بویراحمد نیز با این رفتارها موافق نیست؟
قطعاً با وجود حکم سرپرستی اقای یزدانپناه و بروز چنین مسائل سؤال برانگیزی نهایی شدن حکم وی را از سوی مدیران بالادستی وزارت با چالشهای زیادی روبرو خواهد کرد و دانشگاه باید اهتمام خود را بر مدیریت بحران و بیماری کرونا بگذارد که جان‌مردم بر هر چیزی اولویت دارد و زمان برای عزل و نصب و آنهم عزل و نصب شایسته انگارانه وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سبز باید زودتر می رفت. معاون درمان جدید و رییس بیمارستانهاش باید آمار واقعی مرگ کرونا را اعلام کنند تا عمق بحران برای مردم و مسولین مشخص بشه...
کرو گپ ده تا و هشت تا و بیست تا مرگ نیست خیلی خیلی بیشتره!
Iran, Islamic Republic of
مشکل خود یزدانپناه است. حالا عزل معاونین هیچ مشکلی را حل نمی کنه.
Iran, Islamic Republic of
مشکل خود یزدانپناه است. حالا عزل معاونین هیچ مشکلی را حل نمی کنه.
Iran, Islamic Republic of
مشکل خود یزدانپناه است. حالا عزل معاونین هیچ مشکلی را حل نمی کنه.
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
چند روز پیش رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را وزارت عزل کرد اینجا که معاون عزل شد
سجادی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز چه بسا افراد ضعیفی که قبلا بدون داشتن شایستگی های لازم پست های گرفته اند که اکنون به بهانه بحران کرونا نیز دو ماه دیگر وقت خریدند ولی بلاخره باید انتصاب های غلط قبلی یه جای تمام بشه و کسانی بیان که برای حل همین بحران هم هنری داشته باشند
یک کرونایی اینده درباشت
Iran, Islamic Republic of
اقای نگین تاجی اقای دادستان استاندار محترم نماینده گچساران در برابر خداوند مسولیید اگر با این خاطیان سلامت برخورد قاطع نشود مردم اینان را که درخوزه سلامت به جامعه / نه سهل انگاری میدانندبلکه به جامعه می دانند باید به اشد مجازات محکوم گردند
Iran, Islamic Republic of
آشی که بار گذاشت با پنجاه نفر کرونایی پخت !!!!! ای لعنت بر سیاست کثیف!!!! شاید یکی از دلایلی که استان آزمایشگاه و تجهیزات ویروس شناسی را ندارد حضور آزمایشگاه / در بخش خصوصی باشد که ذینفع بوده است و ریس دانشگاه پیگیر تجهیزات آن به نفع پسر عموی خود نبوده؟!
دکتر یزدانپناه باید به این سوال پاسخ دهد که چرا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با زیرمجموعه حدودا ده بیمارستان آزمایشگاه ویروس شناسی ندارد؟
نرگس
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا قوت خدمت سایت کبنا والا سلامتی مردم برایش مهم نیست ققط می خواهد کاندید منتخب هم طیفه ایش راض باشد آه وبخت مردم یاسوج حقشون است
Iran, Islamic Republic of
حذف مدیران و معاونان بی کفایت وقت نمیشناسه کسی که توانایی نداره باید بره حالا هر موقع و هرجا
Iran, Islamic Republic of
زمان نمیشناسد!!
کارمند
Iran, Islamic Republic of
درود برادر عزیز
برعکس نظر حضرتعالی معاونت درمان سیاسی ترین معاونت دانشگاه بود که البته از سیاسی گری وسیاست زدگی خارج شد هرچند که تغییرات ونوع مدیریت دکتر یزدانپناه بیشتر از تعصبات رفتاری ایشان سرچشمه میگیره نه جنبه علمی و مدیریتی.
Iran, Islamic Republic of
کاملا صحیح است
از خبرهای دیگری که بگوش می رسد انتخاب یک جراح فک وصورت در رأس شبکه بهداشت گچساران هست !!
واقعا چه کسی باید پاسخگو باشد که انتصاب یک جراح فک و صورت آنهم بدون هیگونه سابقه اجرایی و بهداشتی ودرمانی ، می تواند باعث یک فاجعه باشد !
دکتر یزدانپناه و تیم ایشان ، هیچ اهمیتی به سلامت مردم نمی دهند که این موضوع را در انتصاب سرپرست شبکه بهداشت دیدیم که این انتخاب ، باعث چه فاجعه ای شد که حالا معاون بهداشتی و منابع دانشگاه مجبور شدند در باشت حاضر که بتونن وضعیت قرمز باشت را جمعو جور نمایند !!!
مسئولین دانشگاه بخصوص معاون بهداشتی و معاون ایشان که تحصیل کرده است ، ضمن برکناری ، باید بخاطر سهل انگاری ، در هیأت رسیدگی به تخلفات اداری محکوم شوند !!

از تخلفات

دستورالعمل ارسالی از معاون بهداشتی وزیر به شماره 300/244 د مورخ

99/1/9 ، بصورت سلیقه ای به اکثر افرادی که در مراکز شهری

و روستایی ، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت درگیر کنترل

و غربالگری بیماری بودند ، رقمی زیر 100 هزار تومان پرداخت کردند و

به کسانی که در سمت مسئول هستند ، بالای 3 میلیون تومان

پرداخت کردند !!! لطفا برسی ، پیگیری و با انتشار مستندات آن در

رسانه ها ، افراد خاطی را آنچنان که ریاست محترم قوه قضاییه

گفته اند ، مجازات کنید . این حرف اکثر کارمندان بهداشت است .
Iran, Islamic Republic of
نیروی بهداشتی ب درد شبکه نمیخوره هر چی باشه از درمان باشه اما بهداشتی نباشه
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ضمن احترامی که برای علم ایشان در رشته خودشون قائلم اما مدیریت فاکتورهای زیادی دارد که از حداقل این مورد برخوردار هستند .واینکه متاسفانه این عزل ونصب ها/فقط با امضای ایشان انجام میگیرد .البته این سو استفاده از زمان ودرگیر بودن اذهان به بیماری کرونا فعلی ناپسند است که مورد تحسین قرار نمیگیرد .بجای فکر به مهار این بیماری هولناک وکمک به اسیب دیدگان از این بحران به عزل ونصب مشغولند .این گواه بروقت خالی زیاد مدیر وتیم فکری ایشان میباشد .وباید به عرض برسانم ضمن ارج نهادن به جامعه پزشکی وکادر درمان وسلامت موقعییت اب وهوایی وجغرافیایی ونبودن الاینده ها وصنایع ونوع تغذیه وپراکندگی جمعیتی وداشتن مناطقی جنگلی وصد البته مردم وپویشهای مردمی ونهاد هایی همچون سپاه بسیج وارتش و......................ازرشد الودگی به کرونا در استان تا حدودی جلوگیری نموده است.سرپرست وتیم ایشان نقش تاثیر گذاری بجز ارایه امار که بعضا هم اشتباه بوده نداشتند ودراین بین دیدارها وامارهایی از کمک به دستور افراد از سرپرست محترم نهادی به عظمت دانشگاه علوم پزشکی شنیده میشد که واقعا در خور این جایگاه نبود.البته این حرکات واین نوع مدیریت نیز ازدید مدیران بهداشت کشور ونهادهای تایید کننده صلاحییت ریاست پنهان نحواهد ماند .ودوباره از کادر واقعی درمان که با کمترین امکانات جهت حفاظت از خودشان در مراکز درمانی استان خدمت میکنند صمیمانه سپاسگزارم ودست یکایکشان را میبوسم
جلیل
Iran, Islamic Republic of
سبز باید میرفت / جون کسی واسشون مهم نیست و سوهان روح پرسنل شدن یزدان پناه خودش هم باید عوض بشه پرستار ۸۹ روزه و قراردادهای .حق پرسنل تا کی.همه مسائل مهم هستن جزء درمان اون بانشی....که جواب مردم نمیده مسئول اینطوری ندیدم معلوم نیست
لوداب
Iran, Islamic Republic of
کاربه خوب یابدبودن انتصابات اخیردردانشگاه ندارم ولی دراین بحران کروناکه سلامت مردم درخطرهست این کاردرست نیست...مثلایزدانپناه درمرکزبهداشت بویراحمدپسرعامورارئیس گذاشت وپسردایش جهان بین راگذاشت معاونش...قضیه ازقبیله ای گذشته وفامیلی شده.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1