کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 210 نفر رسید

21 فروردين 1399 ساعت 16:37

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۱۰ نفر رسید.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه ۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در بیست و یکمین روز از فروردین ماه در استان شناسایی شد، گفت: از این تعداد سه نفر در شهرستان بویراحمد، یک نفر در شهرستان کهگیلویه و یک نفر در شهرستان گچساران است.
به گزارش کبنا، پرویز یزدانپناه افزود: از ۲۱۰ بیمار مبتلا به کرونای استان ۷۹ نفر بهبود یافته و هشت بیمار متاسفانه جان خود را از دست دادند.
وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۵ مورد نمونه گرفته شده که از این تعداد ۴۸ نمونه در نخستین آزمایشگاه ویروس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بررسی و بقیه به آزمایشگاه مرجع (تهران) ارسال شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه بیمار بد حال کرونایی در حال حاضر در استان وجود ندارد گفت: از ۲۱۰ مورد بیمار کرونایی ۹ مورد در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری و مابقی در خانه قرنطینه هستند و دارو دریافت می‌کنند.
وی افرود: ۳ مورد بیمار مشکوک به کرونا در آی سی یو بیمارستان شهید جلیل بستری است که هنوز نتیجه آزمایش آنها مشخص نشده است.
دکتر یزدانپناه اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان استان با تلاش و از خودگذشتگی تمام در حال فعالیت هستند و با همین روحیه تا ریشه‌کن کردن بیماری در صحنه حضور خواهند داشت.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کرد: مردم حتی الامکان در شهر تردد نکنند، در خانه بمانند و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
دکتر یزدانپناه در پایان گفت: از عموم مردم خواهشمندیم برای آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سؤال با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند.
 


کد مطلب: 419679

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419679/آمار-مبتلایان-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد-210-نفر-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1