تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۱۹۶۵۷

«کاسبان کرونا» چگونه انتقام فتنه ۸۸ را می‌گیرند!؟

۴
۰
«کاسبان کرونا» چگونه انتقام فتنه ۸۸ را می‌گیرند!؟
کبنا ؛علی تاجرنیا، فعال چپ و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ طی یادداشتی در شماره اخیر روزنامه اعتماد پیرامون ویروس کرونا نوشته است: "با پیدایش کرونا در چین و متعاقب آن ورود این بیماری به کشور ما، شاهد دو اتفاق بسیار مهم در کشورمان بودیم؛ یکی راهپیمایی بیست‌ودو بهمن بود و دیگری انتخابات مجلس شورای اسلامی. طبیعتا این مساله باعث شد تا فرصتی طلایی برای مسائل مربوط به پیشگیری از این بیماری به نوعی از کشور گرفته شود و بحث‌های پیشگیری تحت‌الشعاع این فضا قرار بگیرد. اگر قرار بود ملاحظات سفت‌وسختی شکل بگیرد، بر فضای موجود تاثیر می‌گذاشت اما متاسفانه در آن شرایط، بدون آنکه تعمدی در کار باشد، ما را دچار نوعی ساده‌اندیشی نسبت به تبعات این ویروس کرد."
*مقامات بهداشتی کشور طی روزهای اخیر، بارها و بارها گفته‌اند که صاحبان تریبون نباید در بحث کرونا، صحبت‌های غیر کارشناسی و من‌درآوردی را مطرح کنند.
آقای تاجرنیا باید توضیح بدهد که آیا بیش از ۲۰۰ کشور دیگر دنیا که همگی بیش و پیش از ما درگیر ویروس کرونا شده‌اند هم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس داشته‌اند که شاهد شیوع ویروس هستند!؟
پاسخ این سؤال روشن است...
ضمن اینکه مقامات بهداشتی کشور، خیلی قبل‌تر از برگزاری ۲۲ بهمن اعلام کردند که ایران هم شاهد ویروس کرونا خواهد بود و این خصلت "اپیدمی" است.
ما البته متوجه اغراض سیاسی آقای تاجرنیا در استفاده از بهانه ویروس کرونا هستیم اما بایستی متوجه بود که زمستان همچون فتنه بزرگ سال ۸۸ می‌گذرد اما روسیاهی به زغال می‌ماند! (منبع: جهان نیوز)
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
همه دنیا اشتباه کردن ولی اونها دلیل داشتن اقتصاد ،اقتصاد تحریمی ما چقدرش با توریست چینی می‌گذشت ؟! یا دانشجوی چینی حوزه چه مزیتی برای کشور ما داشته؟!
United States
شما اگر جواب این سوالات را بیابید پاسخ پرسش خود را دریافت می کنید.
چرا باید بیشترین موارد ابتلا در خاورمیانه و شرق آفریقا متعلق به ایران باشد؟؟؟
چرا در هند با جمعیت 1.5 میلیاردی و پاکستان با جمعیت نزدیک 300 میلیونی شیوع پیدا نکرد؟ و مدتها بعد از ایران اولین موارد ابتلا مشاهده شد؟
چرا علیرغم هشدار کارشناسان بهداشت و علیرغم اینکه اکثر کشورهای دنیا ارتباط هوایی خودشان با چین را قطع کردند اینجا اقدامی نکردند؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
آی کیوی عزیز... این که نمیگه نمیشد میگه کمتر میشد. اصلا بحثش شفافیت و رو راست بودن با مردمه. حالا کدوم یک از کشورهای درگیر کرونا موضوع رو از مردمش پنهان کردن؟! بعدش ما که نباید بدی خود رو با بدی دیگری توجیه کنیم...
Ppp
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگه قرار باشه ما رو مقایسه کنید با کره شمالی مقایسه کن که مثل ما تو شرایط تحریم هست چه دلیلی داره با اون ۲۰۰کشور مقایسه بشیم. کره شمالی کرونا نداره پاک و پاک شده ما با شراکت چین، که هرکاری دوست داشتن باهامون میکنن بیچاره شدیم حرف حق تلخه ککا
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1