تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۵۳
کد مطلب : ۴۱۹۶۳۹
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کنند؟ / آیا خوان‌پایه از فرمانداری گچساران می‌رود

۱۶
۱
فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کنند؟ / آیا خوان‌پایه از فرمانداری گچساران می‌رود
کبنا ؛
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی که آیا فرمانداران استان تغییر می‌کنند؟ گفت: وزارت خانه کشور، وزارت خانه‌ای است که هر لحظه امکان تغییر و تحول در آن وجود دارد.
 احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در پاسخ به سئوالی که آیا فرمانداران استان تغییر می‌کنند؟ فرماندار گچساران آیا تغییر می‌کند؟ اظهار داشت: الان همه درگیر ویروس کرونا هستند، فعلاً در این باره صحبت نکنیم، بهتر است. اما وزارت کشور، وزارتخانه‌ای است که هر لحظه احتمال تغییر و تحول در آن وجود دارد. فرمانداران هم ممکن هستند که تغییر بکنند.
وی گفت: شاید بر اساس ارزیابی‌ها، یا پایان مأموریت و بازنشستگی، بعضی از فرمانداران تغییر کنند.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال کبنا که آیا آقای خوان پایه بازنشسته می‌شوند و یا مأموریتشان پایان یافته است؟ بیان کرد: در این باره بعداً توضیح می‌دهیم.
به گزارش کبنا؛ متقاعد نشدن خبرنگار کبنا به پرسیدن دوباره سوال منتج شد، و جمالی (با لبخند نسبت به اصرار خبرنگار برای پاسخ دادن به این پرسش) افزود: وقتی می گویم سیاست ما، یعنی مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بنده، آقای استاندار و سایر عزیزان در بحث بنزین، انتخابات مجلس، ویروس کرونا به دنبال ایجاد وحدت، همدلی، رفتار بی طرفانه و رضایت مردم بودیم که الحمدالله در همین بحث کرونا ما یکی از بهترین استان‌های کشور در مبارزه با این ویروس هستیم. ادعای نداریم، مردم را دوست داریم، افتخار می‌کنیم که برای این مردم داریم خدمت می‌کنیم. این مردم، مردم با شعوری هستند که خدمت از خیانت را خوب تشخیص می‌دهند.
همچنین احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به پرسش «آیا فرماندار گچساران تغییر خواهد کرد؟» (با لبخند) پاسخ داد: ممکن هست که من هم تغییر کنم.
جمالی در پاسخ به این سئوال که آیا فرماندار سایر شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کنند؟ گفت: اگر اجازه می‌دهید، بعداً در این باره توضیح می‌دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
شما نه برای مردم هستید مه بر اساس شایسته سالاری کار می کنید وهمیشه ودر رفتا وکردارتان نیز این عملکردها مشخص بوده است به عنوان بنده از دانشگاهیان دنای سرافراز هستم وتاحدودی به عملکردها این شهر ستان اطلاع کامل دارم ،بعد از مدتها انسانی شایسته وپاکدست وکاربلد واز مجموعه وزارت کشور به فرمانداری دنا منصوب شد .بله جناب آقای مهندس علی پور جانباز هشت سال دفاع مقدس .با تحصیلات اما متاسفانه به عینه دیدم که با چه نیتی با اقای علی پور برخورد کردید بله ایشان یک انتخابات سنگین ونفس گیر را برگزار کرد اما در عوض تقدید وتشکر از ایشان که سخت ترین حوزه انتخابیه بود و... چند روز بعد از انتخابات ایشان را برداشتین ،درست هست که پست میراث کسی نیست اما باید شایسته سالاری وتوانمندی وپاکدست مد نظر باشد چرا که تا انجای که سوال کرده ام 25سال در حوزه وزارت کشور از کارشناسان باسواد بوده است ودر این مدت چند ماه نیز عملکرد مورد رضایتی برای شهر ستان دنا داشت .
کانی
United Kingdom
بعد از ده سال کار خبری هنوز یاد نگرفتید یه خبر تنظیم کنید
United States
مدیری که تو بازی مالی آقایان نباشد برمیدارن طبیعی است که کسی مثل خوانپایه جز معدود مدیرانی است که همیشه سالم زندگی کرده و به کسی باج نداده ،تا الآنم تو این سیستم اشتباهی پست گرفته
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون چند ماهی قبل از انتخابات برای رای های طایفه بابکانی می خواست همش نقشه بود
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای جمالی شما نه برای مردم هستید مه بر اساس شایسته سالاری کار می کنید وهمیشه ودر رفتا وکردارتان نیز این عملکردها مشخص بوده است به عنوان بنده از دانشگاهیان دنای سرافراز هستم وتاحدودی به عملکردها این شهر ستان اطلاع کامل دارم ،بعد از مدتها انسانی شایسته وپاکدست وکاربلد واز مجموعه وزارت کشور به فرمانداری دنا منصوب شد .بله جناب آقای مهندس علی پور جانباز هشت سال دفاع مقدس .با تحصیلات اما متاسفانه به عینه دیدم که با چه نیتی با اقای علی پور برخورد کردید بله ایشان یک انتخابات سنگین ونفس گیر را برگزار کرد اما در عوض تقدید وتشکر از ایشان که سخت ترین حوزه انتخابیه بود . و... چند روز بعد از انتخابات ایشان را برداشتین ،درست هست که پست میراث کسی نیست اما باید شایسته سالاری وتوانمندی وپاکدست مد نظر باشد چرا که تا انجای که سوال کرده ام 25سال در حوزه وزارت کشور از کارشناسان باسواد بوده است ودر این مدت چند ماه نیز عملکرد مورد رضایتی برای شهر ستان دنا داشت .
عباس
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست فرمودید /وتیمشان کاملا سیاسی برخورد می کنند فقط به خاط قانع کردن اصلاح طلبلن افراطی واینکه براشون خراب نکنند گوشگیر عده ای شده اند که تاوان ان را پرداخت خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
فقط خدا از سر تخسیراتان بگذرد وباید هم دراین دنیا وهم دران دنیا جوابگوباشی ؟اصلاح طلب
وارتان
Iran, Islamic Republic of
تقصیرات
گل اقا
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزی خواهشا منتشر کن در جواب به ایشان؛ یه سوال از شما بزرگوار دارم: به نظر شما انتصاب علی پور در شهرستان دنا بخاطر وابستگی به طایفه نماینده کنونی بویراحمد نبود؟ بخاطر این نبود که / نماینده بود؟ ....
دنا
Iran, Islamic Republic of
احتمالا خود علی پورید یا از بستکانش هستید
معتمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خان پایه فرماندار کنونی گچساران چندصباحی دگر بازنشسته خواهد شد.تاج گردون تا زمان جلوس فرماندار جدید دست از تغییرات گسترده در سطح ادارات شهرستان گچساران می کشد.تاج گردون که تمایل دارد که فرماندار گچساران حداقل سابقه ی مدیرکلی را داشته باشد اینبار تمایل دارد که یکی از مدیران نزدیک به خود که از مدیران سابق استان کهگیلویه و بویراحمد هستند را به سمت فرمانداری گچساران تا پایان دولت تدبیر و امید منصوب کند و ظاهراً با آمدن این مدیر اقتدار به فرمانداری برگردد و تغییرات گسترده را هم در سطح ادارات شهرستان انجام دهد و برخی پروژه های مهم گچساران را به سرانجام برساند.این مدیر، یکی از مدیران کل سابق استان که در زمان دوران مدیریتش حاشیه های بسیاری داشتند از عزل و نصب های شبانه و عدم ارتباط و چالش با برخی نمایندگان استان در زمان مدیریت خویش و ... از ویژگی های این مدیر نزدیک به تاج گردون ست.به زودی فرماندار جدید شهرستان گچساران از پایتخت تهران می آید.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اقای جمالی شما ضعیف ترین معاون سیاسی استان بودین و هستین متاسفانه.
رسول
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دنای سرفراز بایستی اذعان نمود که نه علی پور ونه خوان پایه ابزار این کارنبودند و همین مقدار هم زیادشون بوده، بابا فرماندار لازمه هم درایت و هم پرستیژ داشته باشه
وارتان سخن نگفت
Iran, Islamic Republic of
دادا روستاها رو واسه تاج خوب بست و رای بابکانی رو هم واسه تاج جمع کرد. ماموریتش تموم شد دیگه
Iran, Islamic Republic of
خوب این که خبر نبود .
رحمتی
Iran, Islamic Republic of
واقعا اینا در اندازه فرماندار نبودند و قبل از تیم مدیریتی کلانتری آقایان قبلی کارشون را انجام داده بودند در غیر اینصورت کلانتری و جمالی که هردو در انصاف، مردمداری و اقتدار شهره هستند و اثبات شده هرگز از اینا به عنوان فرماندار استفاده نمی کردند، آقا جان فرماندار بایستی امانتدار و خداترس باشد نه بخاطر رضایت این و اون بی خیال بیت المال و دست به هر ناحقی بزند و فقط ظاهر خود را حفظ کند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1