کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اهدای 4000 بسته بهداشتی از سوی قرارگاه «سردار سلیمانی» سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به ایثارگران؛

روایتی عاشقانه از جنس ایثارگری

19 فروردين 1399 ساعت 2:51

مجموعه سپاه پاسداران و تیپ ۴۸ فتح در رده‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در کهگیلویه وبویراحمد با مدیریت فرماندهی سپاه فتح استان همگام و همراه با ستاد مدیریت کرونا و سایر نهادهای دولتی و نیروهای مردمی با بسیج امکانات و توان نیروی انسانی، امکانات لجستیکی و درمانی خود از زمان ورود بیماری تاکنون با جدیت برای مبارزه با آن به میدان آمده‌اند.


 تلاش‌ها و همراهی مجموعه سپاه پاسداران در اوایل زمان ورود بیماری و به فراخور نیاز و ضرورت محدود به ضدعفونی کردن معابر شهری و روستاها و اماکن عمومی و غربالگری مسافران در ایستگاه‌های غربالگری در مبادی ورودی استان بود.
 در ادامه و با گستره نفوذ روزافزون این ویروس و ضرورت تأمین امکانات، لوازم و اقلام بهداشتی و البته نیاز شدید کادر درمانی و پرستاران بویژه در بیمارستان‌های معین برای درمان بیماران کرونایی، بار دیگر مجموعه سپاه و بسیج با درایت فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و توان جهادی نیروهای مخلص در قرارگاه بسیج دانشجویی وارد میدان شد.
  
راه اندازی کارگاه تولید ماسک شهید سلیمانی
 با راه اندازی کارگاه تولید ماسک با محوریت سپاه فتح و همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و با ظرفیت تولیدی روزانه ۲۰ هزار عدد تا حد قابل ملاحظه‌ای سنگینی و دغدغه کمبود یکی از ضروری‌ترین نیازهای اولیه برای مقابله با بیماری در استان کاهش یافت.
افتتاح این کارگاه تولیدی در حالی بود که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کادر درمانی و پرستاران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کهگیلویه وبویراحمد اعلام می‌کردند که با کمبود وسایل و تجهیزات و پک کامل حفاظتی از جمله ماسک مواجه هستند.
 این کارگاه تولیدی با ظرفیت حدود ۲۰ هزار عدد در روز بخش عمده‌ای از نیازهای استان و مراکز درمانی را تأمین کرده است.
 در این کارگاه تولیدی ۲۴ نفر به صورت سه شیفت و در ۲۴ ساعت شبانه روز مشغول فعالیت خواهند بود.
 با تلاش فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و قرارگاه بسیج دانشجویی شهید سلیمانی در اقدامی قابل تحسین و برای تکریم و خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران امروز دوشنبه نیز بسته‌ها و اقلام بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی کننده و دستکش توسط مجموعه‌ای از جهادگران و نیروهای این کارگاه تولیدی در حسینیه ثارالله یاسوج تهیه و آماده توزیع شد.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویارحمد گفت: بدون شک این میزان بسته اقلام بهداشتی بین جامعه ایثارگری و خانواده‌های معزز شهدا هدیه‌ای ناچیز است و تنها بهانه‌ای برای تکریم و پاسداشت مقام این خانوادها بوده است.
 سردار حمید خرم دل تصریح کرد: گر چه این بسته‌ها ناچیز و هدیه‌ای ناقابل برای این خانوادهاست اما می‌تواند بهانه‌ای برای این مهم باشد که سپاه و بسیج در شرایط امروز ورود این بیماری به یاد صاحبان اصلی و چراغ‌های نورانی کشور یعنی ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان است.
 وی با یادآوری تلاش مجموعه سپاه و تیپ مستقل ۴۸ فتح در طول هفته‌های گذشته ورود بیماری کرونا به مناطق مختلف استان از جمله گندزدایی اماکن عمومی و حساس، گفت: تیم‌های رفع آلودگی جنگ نوین تیپ ۴۸ فتح با دستگاه‌های GSM۲۵۰۰ و خودروهای مخصوص عملیات رفع آلودگی ویروس کرونا از مکان‌ها و نقاط حساس استان وارد میدان شده‌اند.
 سردار خرم دل ادامه داد که به طور نسبی و مرتب بسیاری از میادین و معابر شهری، اماکن حساس از جمله بیمارستان‌ها در سطح استان گندزدایی و سم زدایی می‌شود.
 وی تاکید کرد: سپاه همچنین علاوه بر گندزدایی و تأمین اقلام بهداشتی در شهرها و بیمارستان‌ها بسنده نکرد و از ارائه خدمات و طرح‌های مقابله‌ای برای روستائیان و حتی در دورترین نقطه محروم این استان دریغ نکرده است.
 وی گفت: تاکنون بیش از چهار هزار بسته غذایی در سطح روستاها و مناطق محروم استان توسط سپاه توزیع شده و به زودی نیز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی دیگر بین خانواده‌های کم درامد در سطح این مناطق توزیع خواهد شد.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: توزیع اقلام بهداشتی و مواد غذایی بین کارگران فصلی و افرادی که به نوعی دچار ضعف اقتصادی ومعیشتی هستند از جمله مناطق حاشیه‌ای شهرها و نقاط روستایی دورافتاده در دستور کار و اولویت اساسی توزیع امکانات و اقلام بهداشتی از سوی سپاه و بسیج است.






 
 


کد مطلب: 419610

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419610/روایتی-عاشقانه-جنس-ایثارگری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1