کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

فوت سومین کهگیلویه و بویراحمدی در کوه / کارمندی در کوه‌های یاسوج جان خود را از دست داد / التماس‌های محمدی‌تبار از مردم؛ در خانه بمانید باران و رعد و برق شدید در راه است

18 فروردين 1399 ساعت 21:10

محمدی تبار گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد تلفات بیشتری را داریم و از مردم خواهش می‌کنیم اصول بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند. در چند روز آینده باران‌های شدید صاعقه و رعد و برق‌های شدید و خطرناکی داریم. و این روزها در کنار اعضای خانواده‌تان شاد باشید.


وحید محمدی تبار مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت سومین فرد کهگیلویه و بویراحمد در کوه‌های این استان خبر داد و گفت: از مردم استان خواهش می‌کنم و با توجه به شیوع ویروس کرونا و بارندگی شدیدی که در ساعت‌های آینده استان را فرا می‌گیرد، از خانه‌ها بیرون نیایند و صرفاً در صورت ضرورت بیرون بیایند.
  به گزارش کبنا نیوز یاسوج، وحید محمدی تبار مدیر کل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش ( دوشنبه 18 فروردین ماه 99) در گفت و گو با خبر کبنانیوز در یاسوج، اظهار داشت که ساعتی پیش فردی که کارمند بوده است در کوه‌های اطراف «منطقه خهکلون» (جاده قدیم یاسوج –شیراز) دچار عارضه قلبی می‌شود و با وجود اعزام نیروهای هلال احمر و اورژانس احیاء صورت نمی‌گیرد و این فرد جان خود را از دست می‌دهد.
وی گفت: جسد این فرد را امروز از کوه گرفتیم و آن را به مراجع قانونی و خانواده آن مرحوم تحویل دادیم.
محمدی تبار افزود: با توجه به اینکه بارش باران، تگرگ، رعد و برق‌های شدید در روزهای آینده زیاد است، لذا از مردم استدعا داریم و توصیه می‌کنیم که رعایت کنند و در خانه‌هایشان بمانند، متاسفانه امروز از کوه‌های کهگیلویه و بویراحمد ما 3 جسد تحویل گرفتیم که یکی از آنها از دوستان صمیمی بنده بوده و دو تن دیگر از هم استانی‌های خوبمان بوده است.
وی گفت: خواهشی که از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد داریم با توجه به اینکه در چند روزه آینده سامانه بارشی بسیار ناپایداری و همراه با صاعقه، تگرگ و طوفان در استان داریم و این سامانه به مدت 120 ساعت در استان می‌ماند. خواهش می‌کنیم که مردم تفریح، کوهنوردی و بیرون رفتن را کنار بگذارند.
مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: چراکه امروز دو نفر و چند روز گذشته هم یک نفر از هم استانی‌هایمان را در کوه‌ها از دست دادیم و نیروهای امدادی ما در زمانی که باید در مقابله با ویروس مرگبار کرونا تلاش کنند، بخشی از وقتشان را برای پایین آوردن جسد افراد بگذارد.
محمدی تبار گفت: کل انرژی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله؛ استاندار، نیروهای سپاه، بسیج، هلال احمر، نیروی انتظامی، فرماندار و دستگاه‌های خدمات رسان، علوم پزشکی، بهداشت و درمان، شرکت نفت گچساران و پروازهای این شرکت که صمیمانه از آنها قدردانی می‌کنم و ... برای مقابله با ویروس کرونا گذاشته شده است و دیگر نباید با سهل انگاری و بی توجهی حادثه دیگری ایجاد کرد.
وی تاکید کرد: خواهش دارم از مردم که در خانه بمانند و کرونا را جدی بگیرند، چرا که این ویروس روز به روز شیوع پیدا می‌کند و قربانی می‌گیرد، حداقل در خانه بمانند و رعایت کنند تا این بیماری هرچه سریعتر ریشه کن شود و خواهش دیگری که از مردم داریم، کسانی که عزیزانشان فوت می‌کنند از برگزاری جلسات عمومی پرهیز کنند به گونه‌ای با تدبیر و رعایت اصول بهداشتی عمل بکنند که جان فرد دیگری و یا سایر عزیزانشان به خطر نیفتد و نباید خدای نکرده کسی سبب گسترش این بیماری شود و هنگام برگزاری مراسم تشییع و دفن پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و از تاکید می‌کنم که از برگزاری مراسم جمعی خودداری شود.
محمدی تبار گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد تلفات بیشتری را داریم و از مردم خواهش می‌کنیم اصول بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند. در چند روز آینده باران‌های شدید صاعقه و رعد و برق‌های شدید و خطرناکی داریم. و این روزها در کنار اعضای خانواده‌تان شاد باشید.
به گزارش کبنا، امروز معلمی در کوه مورد باشت جان خود را از دست داد و همچنین جسد معلم دیگری که پنج روز پیش مفقود شده بود، در ارتفاعات «نرماب» بویراحمد پیدا شد.
 


کد مطلب: 419597

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419597/فوت-سومین-کهگیلویه-بویراحمدی-کوه-کارمندی-کوه-های-یاسوج-جان-خود-دست-التماس-های-محمدی-تبار-مردم-خانه-بمانید-باران-رعد-برق-شدید-راه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1