کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد:

جزئیات کامل پیدا شدن جسد معلمی که در ارتفاعات نرماب بویراحمد گم شده بود

18 فروردين 1399 ساعت 16:43

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف جسد معلم چیتابی در ارتفاعات «نرماب» بویراحمد پس از ۵ روز خبر داد.


 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف جسد معلم چیتابی در ارتفاعات «نرماب» بویراحمد پس از ۵ روز خبر داد.
 «سید امان الله جهانبین» می‌گوید: جسد معلم ۴۸ ساله بخش "چیتاب" شهرستان بویراحمد، استان کهگیلویه و بویراحمد که در روز سیزده به در گم شده بود بعد از پنج روز در ارتفاعات "نرماب" این شهرستان پیدا شد.
 وی اظهارکرد: در روز سیزدهم تعطیلات نوروزی امسال خانواده چیتابی در شهرستان بویراحمد به ارتفاعات اطراف خود رفته تا روز سیزدهم خود را در کنار هم باشند.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: معلم ۴۸ ساله این خانواده از سایر اعضای خانواده جدا تا در ارتفاعات کوهستانی ساعاتی را به تنهایی سپری کند.
 جهانبین تصریح کرد: متاسفانه بعد از پنج روز پیگیری‌ها و جستجو، جسد این معلم در ارتفاعات "نرماب" بویراحمد پیدا شده است.
 وی ادامه داد: بنا به گفته برخی از اهالی، سکته قلبی دلیل فوت این معلم بوده و در زمان کشف جسد، دست وی بر روی قلبش بوده است.
گفتنی است که بخش چیتاب در ۳۰ کیلومتری شهرستان بویراحمد است روز اول و دوم اعلام حادثه تیم امدادکوهستان، تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان (5 دستگاه خودرو کمکدار و 15 نجاتگر) همگام با اهالی منطقه مشغول جستجو و نجات فرد گمشده بودند و روز سوم جسد فرد گمشده قبل از وارد عمل شدن عوامل امدادی جمعیت توسط اهالی بومی منطقه پیدا شد. نیروهای سپاه، بسیج، هلال احمر، و مردم محلی و بومی منطقه طی این چند روز در حال جستجو بودند و همکاری کردند.


کد مطلب: 419594

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419594/جزئیات-کامل-پیدا-شدن-جسد-معلمی-ارتفاعات-نرماب-بویراحمد-گم-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1