کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در گفتگو با کبنانیوز

آخرین وضعیت بیماران کرونایی در گچساران

18 فروردين 1399 ساعت 10:52

بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس در خانه ماندن شهروندان و عدم حضور دراجتماعات و مراکز شلوغ و رعایت توصیه های بهداشت فردی می باشد



رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در گفتگو با کبنانیوز در خصوص آخرین آمار و وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان گچساران اظهار داشت: تاکنون دراین مرکز 103 مورد مورد مشکوک نمونه گیری شده که 15 مورد آن مثبت بوده است.
دکتر سیدطاهر حسینی افزود: در حال حاضر 10 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری می باشند که نیمی از بیماران اهل شهرستان باشت می باشند.
حسینی تصریح کرد:10 نفر از بیمارستان شهید رجایی ترخیص که در قرنطینه خانگی و یا دیگر مراکز تحت درمان می باشند.
وی عنوان کرد: در بیمارستان شهید رجایی یک پزشک متخصص عفونی، 4 پزشک متخصص داخلی ، 4 پزشک عمومی و طب اورژانس و 100 پرستار مداوی بیماران کرونایی را بر عهده دارند.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در خصوص بهترین راهکار برای مقابله با این بیماری کشنده چیست؟ عنوان کرد: بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس در خانه ماندن شهروندان و عدم حضور دراجتماعات و مراکز شلوغ و رعایت توصیه های بهداشت فردی می باشد.
دکتر حسینی در خصوص سوال؛ آیا تاکنون فردی در گچساران بر اثر بیماری کرونا ویروس فوت کرده است؟ اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ فردی در گچساران بر اثر بیماری کرونا ویروس فوت نکرده است.

گزارش: حبیب قلندری
 
 
 
 


کد مطلب: 419575

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419575/آخرین-وضعیت-بیماران-کرونایی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1