تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۱۹۵۲۸
با صدور پیامی؛

منتظریان روز جوان را تبریک گفت

۰
منتظریان روز جوان را تبریک گفت
کبنا ؛نادر منتظریان با صدور پیامی میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
میلاد مسعود حضرت علی اکبرع و روز جوان مبارکباد.
جوانان ما افتخار می‌کنند که سالروز ولادت شبیه‌ترین کس به پیامبر ص، واولین شهید در عاشورا از بنی هاشم را، به عنوان روز جوان انتخاب کردند.
جوانان شیعه توفیق دارند کسی را در زندگی اُلگو قرار دهند که امام حسین ع ایشان را عصاره بنی هاشم وشبیه ترین مردم به پیامبرص هم درصورت وهم درسیرت دانسته است.
اما از دیگر افتخارات جوانان است که در جامعه‌ای زندگی می‌کنند که جوانان دیروز الگوی مطلوبی برای آنها است
درجامعه ای که نام مبارک صدها هزارشهید جوان درکارنامه خود دارد.
جامعه‌ای که دهها هزار آزاده‌ای که دوران جوانی خود را درسیاه چالهای صدام ملعون در بدترین شرایط سپری کردند در دل خود دارد.
 درجامعه ای زندگی می‌کنند که دهها هزار انسان فرهیخته وایثارگر، بخشی ازسلامتی واعضای بدن خود را تقدیم کردند تا دین اسلام وخط ولایت وارزشها در این جامعه حفظ شود.
جوانان افتخار می کننددر جامعه‌ای هستند که شهدای زنده‌ای که برای حفظ ارزش‌ها واستقلال وآزادی و تثبیت وتحکیم راه امام وخط ولایت وتضمین سلامتی وامنیت مردم این جامعه، سلامتی روحی و روانی وجسمی خود را از دست داده و به عنوان نماد والگوی صبر واستقامت، بیش از 30 سال بر روی تخت، درد ورنج را تحمل می‌کنند.
جوان امروز توفیق دارد در میان جمع زیادی از جوانان وایثار گران وبسیجیان دیروز، که با همه دشواری‌های جامعه اما هنوز با همان روحیه بسیجی وتفکر انقلابی زندگی می‌کنند.
جوانان امروز افتخار دارند که بیرقدار جامعه، نایب الامام زمان عج، راهنما وحامی واقعی و جدی آنهاست و گام دوم انقلاب را به نام آنها رقم زده است
اَما جوانان عزیز:
جوانی، بهار عمر وفصل طربناک زندگی است هیچ دوره‌ای از زندگی چون روزگار جوانی سرسبز وخرم نیست. فرصت جوانی، طلایی‌ترین فرصت و ناب‌ترین موهبت‌هاست که یک بار دراختیار انسان قرار می‌گیرد وتکرار شدنی نیست. نکات فوق شمه‌ای از نعمت‌هایی است که به عنوان الگو در اختیارشماست، باوجود همه سختی‌ها وناملایماتی که در جامعه برای شما جوانان عزیز وسلیم النفس وجود دارد وبا همه بی عدالتی‌هایی که روح لطیف شما را رنج می‌دهد.
 اما قَدر بدانیدوسپاسگذار خداوند باشید که عمر شما را در این زمان قرار داده است. از این فرصت برای استمرار ارزش‌ها وپاسداری از اهداف و خون شهیدان وراه امام ره واستحکام خط نورانی ولایت استفاده بهینه داشته باشید سعی کنید دنیا را برای اهداف الهی و تأمین ذخیره آخرت بخواهید ولاغیر، چون حُب دنیا رأس همه خطاهاست. غرق شدن در زخارف دنیا خیلی از مدعیان انقلابی گری را متاسفانه از مسیر نورانی انقلاب جداکرد، امام ره فرمود اگر همه پیامبران هم زمان با هم در دنیا باشند اختلاف ندارند
چون همه اختلافات بخاطر همین حب دنیاست
عزیزان، آزمایش الهی سنگین است اگر بخواهیم از امتحان الهی سربلند وپیروز بیرون آییم باید: قَد افلح مَن زکیها: به استناد آیه قرآن، نفس خودمان را تزکیه کنیم
اگر نیت‌ها را خالص کنیم فقط برای خدا قدم برداریم وسعی کنیم رذایل را از خود دور کنیم روحیه ایثارگری وبسیجی را در خود حفظ وتقویت کنیم.
اهل کسب علم ومعرفت، صبر واستقامت وتوکل به خداوند متعال باشیم انشالله در اهدافمان موفق و پیروز خواهیم شد.

ارادتمند نادر منتظریان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1