کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمد حسین نصیری راد؛

کاهش 56 درصدی تردد وسایط نقلیه در محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد

16 فروردين 1399 ساعت 15:59

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۵۶ درصدی تردد وسایط نقلیه در محورهای ارتباطی استان از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ خبر داد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۵۶ درصدی تردد وسایط نقلیه در محورهای ارتباطی استان از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ خبر داد.
«محمدحسین نصیری راد»؛ با اشاره به کاهش تردد وسایط نقلیه با توجه به اعمال محدودیت‌ها به واسطه جلوگیری از شیوع کرونا افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان ۱۵ فروردین امسال تردد یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۳۴۷ وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته دو میلیون و ۵۰۹  هزار و ۹۸۳ تردد بوده است.
وی با اشاره به کاهش ۷۹ درصدی تردد وسایط نقلیه در روز طبیعت امسال در این استان اظهارکرد: روز طبیعت امسال تردد ۲۵ هزار و ۵۹۸ وسیله نقلیه در محورهای استان ثبت شده در حالی که طی مدت مشابه سال قبل ۱۲۰هزار و ۴۲ تردد بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ متوسط تردد ساعتی در استان ۱۰۱ تردد بوده در حالی که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۲۱۶ تردد بوده است.
نصیری راد با بیان اینکه میزان تردد ورودی به استان ۲۸۹هزار و ۳۱۱ تردد طی ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۶۹۶هزار و ۲۶۹ تردد کاهش ۵۷ درصدی داشت، بیان کرد: ۳۰۵ هزار و ۱۹۴ تردد خروجی از استان در ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۶۷۷هزار ۹۷۱ تردد ۵۵ درصد کاهش نشان نمی دهد.
وی بیشترین تردد از ۱۴ تا ۱۵ فروردین ماه را محور بابامیدان-یاسوج، بابامیدان- گچساران و  یاسوج- بابامیدان عنوان و بیان کرد: کمترین تردد طی این مدت یاسوج- سی سخت، سی سخت –یاسوج و اصفهان – یاسوج بوده است.


کد مطلب: 419517

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419517/کاهش-56-درصدی-تردد-وسایط-نقلیه-محورهای-ارتباطی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1