تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۱۹۴۴۷
مدیر ستاد کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت:

نقش فعال کانون مساجد در مبارزه با ویروس کرونا

۱
۰
نقش فعال کانون مساجد در مبارزه با ویروس کرونا
کبنا ؛
علیرضا دولت آبادی مدیر ستاد کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد افزود: كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان از ابتدای ورود ويروس كرونا فعاليت گسترده خود را در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان آغاز كرده است.
مدیر ستاد کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد آموزش و اطلاع رساني مردم، ضدعفوني و گندزدایی مساجد و معابر عمومی (کوچه ها و خیابان ها)، مغازه ها و غربالگری محلات با همکاری بسیج کانون ها، توليد ماسك قابل شست و شو، دستكش يك بار مصرف و محلول بهداشتی را از اهم فعالیت های کانون ها در زمان شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته تا امروز دانست.
وی ابراز کرد: یکی از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد پیوستن به پویش های مردمی و خودجوش و اقدام به گرفتن تست کرونا از مسافران و کنترل ورودی های شهرها و روستاها است.
وی با بیان اینکه در چنین شرایط حساسی تنها با همکاری و جوشش نیروهای مردمی و فداکار از جمله اعضای فعال کانون های فرهنگی مساجد خواهیم توانست اوضاع و بحران کنونی را تا حدود زیادی مدیریت کنیم گفت: در شهرستان گچساران اقدام مشترک کانون فرهنگی باقرالعلوم و موکب طریق الکربلای شهرستان را داشتیم که در این همکاری ۱۴ هزار عدد ماسک استریل قابل شستشو، هشت ۸هزار جفت دستکش یک بار مصرف و ۱۰۰بطری محلول ضدعفونی تولید شده است.
وی آموزش ۳۰ نفر از جوانان گچسارانی جهت نحوه تولید و ساخت دستکش و ماسک، راه اندازی سه کارگاه تولید ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی و گندزدایی در محل کانون باقرالعلوم را از اقدامات این کانون و موکب طریق الکربلا دانست.
مدیر ستاد کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقلام بهداشتی تولید شده بین گروه های مدافع سلامت، بیمارستان های شهر، جهادگران، کمپ های ترک اعتیاد، نیروهای امنیتی، آتش نشانی، سالمندان و رفتگران توزیع شده است.
دولت آبادی گفت: قرباني کردن یک راس گوسفند به ارزش ٢٠٠ ميليون ريال و اهدا به نيازمندانی که به واسطه شیوع کرونا شغل خود را از دست داده اند از دیگر اقدامات کانون فرهنگی باقرالعلوم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا اورمزد
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا به جز پزشکان و پرستاران همه در مبارزه و مهار کرونا نقش دارند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1