کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

تفرجگاه‌های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد۱۳ فروردین مسدود هستند

12 فروردين 1399 ساعت 21:28

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفرج‌گاه‌های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در تمام شهرستان‌ها روز 13 فروردین مسدود بوده و پذیرای مردم نخواهد بود.


سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفرج‌گاه‌های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در تمام شهرستان‌ها روز 13 فروردین مسدود بوده و پذیرای مردم نخواهد بود.
به گزارش کبنا، مجید صفائی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا از زمان شیوع این بیماری تاکنون تعطیل است و هیچ نوع پذیرایی از گردشگران در روز سیزدهم فروردین و تا زمان مهار کامل ویروس کرونا انجام نخواهد شد.
وی بیان کرد: همه برنامه‌های نوروزی کهگیلویه و بویراحمد که پیش از این در ستاد خدمات سفرنوروزی پیش بینی شده بود پس از مهار ویروس کرونا انجام خواهد شد.
سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان  دارای ۲ منطقه سردسیری و گرمسیری و اقلیم چهار فصل است که از مقاصد مهم گردشگری نوروزی در جنوب کشور است.
 وی افزود: شهرستان‌های بویراحمد و دنا در منطقه سردسیری قرار گرفته‌اند و شهرستان‌های گچساران، باشت، چرام، کهگیلویه، لنده و بهمئی هم در منطقه گرمسیری واقع شده‌ است.
صفائی ادامه داد:افزون بر ۲ هزار و ۶۰۰ اثر تاریخی، فرهنگی و طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۷۷۰ مورد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
این مسوول خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰ تفرجگاه طبیعی به دلیل تنوع آب و هوایی سالیانه میزبان افزون بر سه میلیون نفر گردشگر در فصول مختلف سال است.


کد مطلب: 419426

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419426/تفرجگاه-های-طبیعی-کهگیلویه-بویراحمد۱۳-فروردین-مسدود-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1