کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

فرماندار کهگیلویه عبور و مرور از ورودهای شهرستان را ممنوع اعلام کرد

12 فروردين 1399 ساعت 20:53

علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه در این باره با بیان اینکه خروج از منزل استقبال از کروناست از مردم شهرستان خواست برای قطع زنجیره انتقال ویروس در خانه بمانند.


شیوع ویروس کرونا در جامعه و حفظ سلامت جان مردم سبب شده تا مسئولان برای مقابله با این ویروس تصمیماتی را اتخاذ کنند. اعمال محدودیت تردید در روز سیزده به در یکی از تصمیماتی هست که در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌گیرد.
علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه در این باره با بیان اینکه خروج از منزل استقبال از کروناست از مردم شهرستان خواست برای قطع زنجیره انتقال ویروس در خانه بمانند.
اتابک اظهار داشت: تدابیر ویژه‌ای برای کنترل ورودی‌های شهرستان در آستانه سیزده بدر اتخاذ شده و اجازه تردد داده نمی‌شود.
فرماندار کهگیلویه گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا با حساسیت ویژه در حال اجراست و سیزده بدر از این قاعده مستثنی نیست.
اتابک با بیان اینکه روز طبیعت همانند دیگر روزها ورود و خروج از شهرستان ممنوع است، ادامه داد: از هر گونه تجمع و شلوغی که تهدید علیه سلامت مردم باشد جلوگیری می‌شود.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم انتقال دهنده ویروس کرونا در سیزده بدر نباشند. در خانه بمانند و اصول بهداشتی را کماکان رعایت کنند.
اتابک گفت: حضور در طبیعت شاید برای لحظاتی خوشی به همراه داشته باشد اما عواقب خطرناک ناشی از آن در انتقال ویروس متوجه همه مردم است و پشیمانی دارد.
اتابک فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ورودی‌های شهرستان به صورت روزانه رصد می‌شود.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه اولویت ما جلوگیری از هر گونه تجمع انسانی است، اضافه کرد: یکی از اقدامات پیشگیرانه حرکت خودجوش مردمی برای قطع زنجیره انتقال کرونا بود.
وی افزود: صنوف پرتردد و تهدیدآمیز برای انتقال ویروس تعطیل شدند اما متأسفانه بخشی از بازار فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که تجمع صورت می‌گیرد و تهدید علیه سلامت مردم است.
وی در پایان با تاکید بر در خانه ماندن به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا گفت: حدود ۱۸ هزار نفر برای ارزیابی ابتلا به کرونا غربال‌گیری شدند که در این خصوص نیروی انتظامی و سپاه پاسداران همکاری خوب داشتند.


 


کد مطلب: 419425

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419425/فرماندار-کهگیلویه-عبور-مرور-ورودهای-شهرستان-ممنوع-اعلام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1