تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۱۹۴۲۳
در راستای مقابله با ویروس کرونا؛

۱۵۴۰ دستگاه خودرو از کهگیلویه وبویراحمد برگشت داده شد

۰
۱۵۴۰ دستگاه خودرو از کهگیلویه وبویراحمد برگشت داده شد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس با حضور ریاست محترم جمهوری و استانداران، گفت: که با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ظرف سه روز گذشته تاکنون یک هزار و ۵۴۰ خودرو با پلاک غیربومی با هدایت و مشایعت نیروهای مستقر در ایستگاه‌های ایست و بازرسی و پلیس در مبادی ورودی این استان به مبدأ خود بازگشتند.
حسین کلانتری گفت: همچنین با اجرای این طرح و تاکید ستاد ملی و استانی مدیریت و مبارزه با کرونا میزان مصرف بنزین در این مدت بیش از ۵۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است
وی تصریح کرد: میزان مصرف یک روز بنزین (دهم فروردین سال ۹۸ در استان یک میلیون و ۲۹۵ هزار لیتر بود که با کاهش محسوس ورودی مسافران با توجه به شیوع ویروس کرونا و تدابیر اندیشیده شده برای جلوگیری از گسترش آن هم اینک و در روز دهم فروردین امسال میزان مصرف این فرآورده نفتی ۲۶۷ هزار لیتر بوده است.
کلانتری همچنین تعداد نیروهای مستقر در ایستگاه‌های غربالگری و ایست و بازرسی‌ها برای اجرای طرح طرح فاصله گذاری اجتماعی و طرح‌های مقابله‌ای برای پیشگیری از ویروس کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد را افزون بر یک هزار و ۱۸ نفر ذکر کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: «این نیروها شامل امدادگران و نیروهای مردمی و جمعیت هلال احمر، بسیج، سپاه، کادر بهداشتی و درمانی، حمل و نقل و پایانه‌ها نیروهای نظامی و انتظامی، پلیس راهور و همچنین نیروهای راهداری هستند. بر اساس اجرای این طرح تنها افراد ساکن و بومی هر شهر حق تردد در آن شهر را دارند و همچنین نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو، بیمه نامه خودرو صورت می‌پذیرد. بر اساس طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی نیز خروج افراد غیرساکن و مسافر شهرهای محل حضور فعلی برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع و بلکه تسریع می‌شود و این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را نداشته و از کنار گذرها عبور خواهند کرد.»
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد پویش «در خانه بمانید» را همچنان بهترین راه مقابله با شیوع کرونا دانست و گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنار طرح‌های سامانه سلامت، تست و نمونه گیری، سامانه ۴۰۳۰، غربالگری ورودی‌ها کارساز بوده و اجرای کامل آنها در کنترل و مهار ویروس کرونا بسیار مؤثر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1