تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۱۹۴۱۲
با ارسال متنی انجام گرفت

بیانیه چهارم اتاق اصناف یاسوج؛ امسال سیزده بدر نداریم / درخانه می‌مانیم

۰
بیانیه چهارم اتاق اصناف یاسوج؛ امسال سیزده بدر نداریم / درخانه می‌مانیم
کبنا ؛کسبه، روسای اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای از مردم خواستند که سیزده به در، در خانه‌ها بمانند.
به گزارش کبنا، متن این بیانیه به شرح زیر است؛
دعوت اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد به پویش در خانه بمانید.
تاریخ پر افتخار ایران اسلامی فرازو نشیب‌های متعددی را تجربه کرده است که نقش محوری کسبه وبازار در آن هویداست. از زمانی که به فرمان مجتهدزمان و حمایت معتمدین بازار مردم قلیان‌ها را شکسته و استعمارپیر را به زانو دراوردند اصناف مرکز ثقل تحولات اجتماعی بوده‌اند. نتایج آزمونهای متعدداصناف درادوار تاریخی با افتخار عجین بوده است.
اکنون و در تکرار تاریخ و یک آزمون بزرگ دیگر کسبه بازار، اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های سراسراستان که پس از شیوع و گسترش ویروس نامیمون کرونا در کنار استاندار محترم، خدوم و محبوب استان، معاونین محترم ایشان، مدیران دستگاههای اجرایی استان بویژه جهادگران عرصه سلامت اعم از پزشکان پرستاران، ...  با محوریت رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان و تیم زیر مجموعه آن دانشگاه و همچنین تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و علمای بزرگ استان از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان و همچنین نماینده محترم در مجلس خبرگان رهبری به صورت خودجوش برای اجرای مطلوب پویش در خانه بمانیم مبادرت به تعطیلی کسب و کار خود نموده‌اند تا ضمن تضمین سلامت خود و خانواده‌های خویش زمینه جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک و خانمان سوز فراهم گردد و از طرفی پایانی باشد به رنج‌ها و دردهای پزشکان و پرستارانی که حدود یک ماه است که آرزوی دیدن فرزندان، پدر، مادر و سایر اعضاء خانواده محترمشان به دلشان مانده است.
حال بازار استان کهگیلویه و بویراحمد با کسبه‌ای بالغ بر ۳۰ هزار واحد صنفی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه روز جمهوری اسلامی، روزتحکیم و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وروز طبیعت براستمرار همراهی و تعامل وهم افزایی خود با دولت محترم وبرای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و اجرای بهینه فاصله گذاری اجتماعی بر استمرار تعطیلی محل کسب و کار خود و حضور در منازل تاکید و ابرام نموده ودر کنار دولت محترم و استاندار فهیم و بزرگوار استان از قاطبه مردم با فرهنگ و با اصالت استان تقاضا دارد تا با عدم خروج از منازل زمینه تفوق و پیروزی بر این ویروس منحوس را هموار و مهیا سازند. در خاتمه مجموعه سازمانهای صنفی استان با آگاهی از حسن توجه استاندار معزز استان کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات بازار و تمکین به اجرای دستورالعملهای و پروتکلهای بهداشتی، امیدواری کامل دارد مجموعه مدیران استانی اهتمام جدی به رفع آسیب‌های کسب و کار در راستای دستور العمل های کشوری را در دستور کاری خود قرار دهند.
به امید ایرانی آباد و سرافراز و پر رونق در سال جهش تولید و شکست همیشگی ویروس منحوس کرونا
 
کسبه، روسای اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1