تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۴۱۹۳۹۲
برخورد دستگاه قضایی استان با متخلفان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی؛

بازداشت 2 متخلف صنفی در یاسوج

۰
بازداشت 2 متخلف صنفی در یاسوج
کبنا ؛اسماعیل مسعودی کِوِشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در گفت‌وگوی با روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان، از پلمپ یک واحد صنفی متخلف در محدوده‌ی جمعه بازار یاسوج، خبر داد.
 به گزارش کبنا، ( 8 فروردین ماه 99) جاری بودکه طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا در سطح کشور آغاز شد و بخشی از اجرای آن بر دستگاه قضایی محول گردید تا در راستای هم افزایی و پویش در خانه ماندن مردم با کسانی که صنف یا کسبشان امنیت بهداشتی عموم جامعه را به خطر می‌اندازد، برخورد سریع و اثرگذار نماید.
مسعودی کوشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این باره اظهار داشت: ضمانت عدم اجرای تمکین از مقررات طرح فاصله گذاری اجتماعی، پیشگیرانه و قاطع خواهد بود.



 مسعودی کِوِشک افزود: در صورتی که هر یک از واحدهای صنفی دست به اقداماتی بزنند که به تشخیص کارشناسان بهداشت، موجبات تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم سازند و از مقررات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تخلف نمایند و آن را نادیده بگیرند، برابر قانون برخورد خواهد شد.
 معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه تصریح کرد و گفت: واحدهای صنفی متخلف، برای مدت طولانی پلمپ خواهند شد.
 اسماعیل مسعودی کِوِشک با اشاره به پلمپ یک واحد صنفی متخلف در یاسوج اظهار کرد: در همین راستا یک واحد صنفی که اقدام به توزیع مصرف قلیان می‌نمود و دارای سابقه‌ی تذکر و اخطار از سوی پلیس اماکن و مرکز بهداشت شهرستان بود، پلمپ گردید.
این مقام قضایی با اظهار اینکه؛ این واحد صنفی متخلف در دهم فروردین ماه اقدام به فک پلمپ کرده بود گفت: متهم پس از فک پلمپ، شبانه اقدام به توزیع قلیان بین مشتریان خود نموده، که با دستور مقام محترم قضایی واحد صنفی مزبور مجدد پلمپ گردید.
 وی افزود: پرونده قضایی این متخلف به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و فک پلمپ تشکیل، و 2 نفر در همین رابطه بازداشت شدند.
 معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه از تمامی صنوفی که بصورت خودجوش اقدام به تعطیلی صنف خود نموده و همچنین پلیس اماکن و مرکز بهداشت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری نموده‌اند، تشکر کرد و گفت: شهروندان در راستای همکاری با دادستانی و اصناف، می‌توانند هرگونه تخلف اصناف را به دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان، گزارش و اطلاع دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1