تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۴۱۹۳۵۶
کبنا گزارش می‌دهد

نامه‌ «عدل هاشمی‌پور» به رئیس اتاق اصناف ایران؛ صنوف را حمایت کنید

۰
نامه‌ «عدل هاشمی‌پور» به رئیس اتاق اصناف ایران؛ صنوف را حمایت کنید
کبنا ؛ عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس اتاق اصناف ایران نوشت: «انتظار مضاعف می‌رود دولت محترم آنگونه که در بروز سایر حوادث و بلایای طبیعی نظیر: سیل، زلزله و ... اقدامات مؤثر انجام می‌دهد در این برهه‌ی زمانی حتی به صورت چشمگیرتر اقدامات نوع دوستانه و حمایتی انجام دهد.»
 
ریاست محترم اتاق اصناف ایران
جناب آقای ممبینی
با سلام
دستورات صادره و اقدامات انجام شده مبنی بر تعطیلی بازار در جهت جلوگیری از شیوع کرونا که استقبال و همکاری کسبه و بازار را در پی داشت جای تشکر و تقدیر دارد.
همچنانکه مستحضرید جمعی از بازاریان قبل از اجرای مصوبات به صورت داوطلبانه نیز اقدام به این امر نموده بودند.
شب عید و ایام نوروز شاید اوج بازار و انتظار متصدیان کسب از واحدهای مختلف بزرگ تولیدی گرفته تا خرده فروشان جزء، برای کسب رزق و روزی و درآمد می‌باشد. اما ظاهر شدن ویروس کرونا همه‌ی آنچه را رشته کرده بودند پنبه کرد.
از آنجاییکه ریاست محترم جمهوری در مصاحبه خویش اذعان داشتند به این مضمون که [ما می دانیم برخی افراد و کسبه اگر دو روز کار نکنند در تأمین مایحتاج اولیه خود می‌مانند] پیشنهاد می‌گردد اتاق اصناف کشور سریعاً و صراحتاً از دولت بخواهند مزد همکاری و خانه نشینی کسبه و بازار را بدون کم و کاست پرداخت نماید.
ضمن تشکر از بازاریان محترم و مالکانی که با درک شرایط نسبت به مستأجران لطف و مساعدت داشتند از آنجاییکه هیچ بیمه و بنگاهی در اینگونه موارد حامی کسبه نیست، حمایت قاطع و ویژه دولت از بازاریان ضرورتی انکار ناپذیر و لازم الاجراست.
اقدامات موقتی اعلام شده نظیر: موکول نمودن پرداخت اقساط وامها به آخر دوره، وعده‌ی کاهش مالیات، وقفه در پرداخت حق بیمه کار فرمایان و یا تأخیر در پرداخت قبوض آب و برق و گاز به هیچ وجه جبران کننده‌ی خسارات تعطیلی بازار و خانه نشینی این قشر نیست.
دولت باید بداند حتی صنوفی که مغازه‌هایشان دایر بود آنگونه که باید و شاید توان ادامه فعالیت صنفی نداشتند چه رسد به تعطیلی مغازه‌ها و نشستن در خانه. انتظار مضاعف می‌رود دولت محترم آنگونه که در بروز سایر حوادث و بلایای طبیعی نظیر: سیل، زلزله و ... اقدامات مؤثر انجام می‌دهد در این برهه‌ی زمانی حتی به صورت چشمگیرتر اقدامات نوع دوستانه و حمایتی انجام دهد.
بنابراین پیگیری موضوع از طریق مراجع ذیربط نظیر: هیات عالی نظارت بر اصناف و اتاق اصناف ایران ممکن و قابل اجرا است.
همچنین مشابه‌ی چنین اقدامی برای اقشار آسیب پذیر خصوصاً جامعه کارگری که از پیدایش و شیوع ویروس کرونا شدیداً متضرر گشته‌اند نیز نیازمند مساعدت و حمایت عاجل می‌باشند.
بدانیم که مردم در انتظار اقدامات جهادی و خداپسندانه‌ی مسئولان امر هستند و بیشتر بدانیم که جلب رضایت خلایق مقدمه‌ی جلب رضایت پروردگار است.
به امید همت همگانی در ریشه کنی ویروس کرونا.
 
 عدل هاشمی پور  نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1