کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید موسی خادمی خبر داد:

برخورد با مشوشان جامعه

9 فروردين 1399 ساعت 14:38

 استاندار لرستان از اختصاص ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت کرونا در کشور خبر داد.


 استاندار لرستان از اختصاص ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت کرونا در کشور خبر داد.
دکتر سید موسی خادمی امروز در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با حضور رئیس جمهور، هیئت وزیران و استانداران برگزار شد، با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار کرد: کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده و امکان قرنطینه آنان در منزل مطابق تشخیص وزارت بهداشت وجود ندارد و از رفتن به نقاهتگاه‌ها خودداری می‌کنند، می‌توان با اجبار آن‌ها را انتقال داد.
 وی با بیان اینکه حضور افراد مبتلا در جامعه مانند بمب این ویروس را گسترش می‌دهند، افزود: افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند باید امکانات قرنطینه خود را با تائید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی فراهم کنند یا به اجبار به نقاهتگاه‌ها انتقال داده می‌شوند.
استاندار لرستان با اشاره به افرادی که در فضای مجازی و رسانه‌ای باعث تشویش، استرس و برهم زدن آرامش مردم می‌شوند، خاطرنشان کرد: به تعبیر رئیس محترم جمهور این افراد یاران کرونا هستند، از این‌رو اگر این اشخاص از کارمندان دولت باشند در حکم اولیه انفصال از خدمت خواهند گرفت، در غیر این صورت سریعاً یارانه و سیستم حمایتی آن‌ها قطع خواهد شد.
 وی ادامه داد: این افراد اگر تخلف بزرگ‌تری مرتکب شوند به دستگاه قضا معرفی تا با آن‌ها برخورد جدی‌تری شود.
 دکتر خادمی از اختصاص حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای موضوع مدیریت بیماری کرونا خبر داد و گفت: این اعتبار را در حوزه حمایت از اشخاص، بنگاه‌های اقتصادی و وزارت بهداشت و درمان درنظر گرفته‌اند که گزارش آن به‌طور مفصل در جلسه ارائه شد.


کد مطلب: 419296

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419296/برخورد-مشوشان-جامعه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1