کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

۳۵ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافتند

9 فروردين 1399 ساعت 0:59

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳۵ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان پس از بهبودی ترخیص شدند و در حال حاضر دارو هم مصرف نمی‌کنند.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳۵ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان پس از بهبودی ترخیص شدند و در حال حاضر دارو هم مصرف نمی‌کنند.
 پرویز یزدان پناه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: تاکنون پاسخ آزمایش ۷۷۳ نمونه مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد دریافت شده که ۱۰۰ مورد آن مثبت بوده است.
  وی بیان کرد: امروز پاسخ آزمایش ۵۰ بیمار مشکوک به کرونا دریافت که چهار نفر به بیماران کرونایی استان افزوده شد.
 وی تاکید کرد: متاسفانه ۶ نفر از بیماران کرونایی درکهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داده اندکه یک نفر آنان در شبانه روز گذشته فوت کرد.
 یزدان پناه عنوان کرد: این فرد ۸۵ ساله که دارای بیمارهای زمینه‌ای نیز بود پس از بهبود نسبی جان خود را از دست داد.
 وی تصریح کرد: از افرادی که در استان کرونای آنان مثبت اعلام شده ۱۲ نفر در بیمارستان بستری بوده و در حال مراقبت و درمان هستند و بقیه به صورت ایزوله در خانه داروهای خود را مصرف می‌کنند.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: سه نقاهتگاه برای بیماران مشکوک به کرونا در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت راه اندازی شده است.
 یزدان پناه گفت: این مراکز با همه امکانات رفاهی و پزشکی به منظور بستری افرادی که دارای علائم مشکوک به ویروس کرونا هستند برنامه ریزی شده است.


کد مطلب: 419267

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419267/۳۵-بیمار-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد-بهبود-یافتند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1