کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

سامانه 1480 پل ارتباطی با مشاوران و روانشناسان استان کهگیلویه و بویراحمد

8 فروردين 1399 ساعت 0:02

معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان گفت: خط تلفنی 1480(صدای مشاور) در 3 شیفت کاری از ساعت 8 صبح الی 24 شب آماده خدمات دهی به تماس گیرندگان از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد است.


سید باقر حسینی معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا بیان کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای متولی رفاه اجتماعی، ارائه خدمات مشاوره را یکی از راهبردهای اساسی پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شناسد.
حسینی افزود: با چنین دیدگاهی به راه اندازی فعالیت های مشاوره و خدمات روانشناختی ،حضوری و تلفنی همت گمارده است.
حسینی در ادامه گفت: خط تلفنی 1480(صدای مشاور) با حضور کارشناسان مجرب و روانشناسی و مشاوره خدمات خود را در 3 شیفت کاری در تمامی ایام هفته از ساعت 8 صبح الی 24 شب به تماس گیرندگان در سراسر استان از مناطق شهری و روستایی ارائه می دهد.
معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان با بیان اینکه طی روزهای گذشته برای مواردی همچون راهکارهای مقابله با اضطراب ناشی از ویروس کرونا تماس های زیادی با مرکز برقرار شد، ابراز کرد: مشاوران در زمینه های مختلف از جمله مشکلات فردی، تحصیلی، تعارضات زناشویی، ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره، پیش از ازدواج، کودک و نوجوان، مشکلات خانوادگی، اختلالات روحی و روانی، و شیوه های مقابله با استرس و اضطراب، اضطراب ناشی از ویروس کرونا آماده خدمات دهی و مشاوره هستند.
حسینی در انتها گفت: این مرکز مشاوره از راه دور، قریب به 10 سال تجربه خدمات دهی در زمینه مشاوره و روانشناختی را دارد.


کد مطلب: 419234

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419234/سامانه-1480-پل-ارتباطی-مشاوران-روانشناسان-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1