کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد امسال سیزده به در ندارد

7 فروردين 1399 ساعت 17:50

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از طرق ویدئو کنفرانس با فرمانداران هشتگانه و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های استان با بیان اهمیت این طرح به سرعت بخشیدن در اجرا و تصریح آن تاکید کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از طرق ویدئو کنفرانس با فرمانداران هشتگانه و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های استان با بیان اهمیت این طرح به سرعت بخشیدن در اجرا و تصریح آن تاکید کرد.
 به گزارش کبنا، استاندار به فرمانداران تاکید کرد: در راستای اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در رعایت دستورات مراجع بهداشتی و انتظامی و توصیه‌ها و هشدارهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح مرتبط با ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدامات مدیریتی توسط فرمانداران و اقدامات میدانی توسط نیروی انتظامی صورت گیرد.
کلانتری افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی جدید، جامع، کامل و فراگیر بوده و با همکاری مردم و با هدف قطع زنجیره انتقال، شیوع و کنترل ویروس کرونا اجرای آن در استان آغاز شد.
وی بیان کرد: این طرح مقررات جدی‌تری نسبت به آن دسته از هموطنان وهم استانی‌هایی که نسبت به تذکرات ایمنی بخش و بهداشتی توجه لازم را ندارند اعمال می‌کند.
حسین کلانتری با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی مبنی بر الزام توجه جدی‌تری به هشدارهای مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها توسط عموم هموطنان و هم استانی‌های عزیز است افزود: رکن اصلی برای اجرای ثمربخش این طرح، عموم مردم هستند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: فرمانداران با قاطعیت اما همراه با احترام، و تعامل اقدام به اجرای کامل این طرح و مدیریت آن کنند.
حسین کلانتری افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی ملی، رسمی، قانونی و یک مطالبه عمومی بوده و در راستای شکست زنجیره انتقال و کنترل بیماری کرونا و سلامت مردم است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید به اینکه همه کسانی از استان که به مسافرت رفته‌اند هر چه زودتر به خانه برگردند افزود: پویش «در خانه بمانید» و «به خانه برگردید» هر دو لازم و ضروری است و همچنان بهترین راه مقابله با شیوع و گسترش این بیماری است که به جد مورد توجه است.
کلانتری یادآور شد: کسانی که به مسافرت رفته‌اند سریع به خانه برگردند که این طرح ممانعت در ورودی‌ها، غربالگری در ورودی‌ها و جلوگیری از اجتماعات را تشدید می‌کند.
وی با بیان اینکه جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی از طریق صدا و سیما بیان می‌شود به فرمانداران تاکید کرد: برای اجرای طرح از ظرفیت رسانه‌ها، قضای مجازی، سایت‌های خبری، شبکه استانی، فضای مجازی، ائمه جمعه و جماعات استفاده شود.
حسین کلانتری تاکید کرد: همه صنوف تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند و چهار صنف خبازان، قصابان، خواربار فروشی‌ها و میوه و تره باری‌ها تنها در صورتی می‌توانند فعالیت داشته باشند که پروتکل بهداشتی را کاملاً رعایت نمایند.
استاندار بر نظارت و دقت بیشتر و مستمر بر این صنوف و از جمله پمپ بنزین‌ها و CNG ها به دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که امسال سیزده به در مطلقاً نداریم و مردم عزیز استان برای سلامتی خود و هم استانی‌ها به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.
وی از فرمانداران خواست این طرح در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم با دقت و حساسیت اجرایی شود.


کد مطلب: 419230

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419230/کهگیلویه-بویراحمد-امسال-سیزده-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1