تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۱۹۲۲۸
در هفتمین روز از فروردین ماه ۹۹؛

تعداد بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد سه رقمی شد

۱
تعداد بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد سه رقمی شد
کبنا ؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین روز از فروردین ماه ۹۹ تازه ترین آمار افراد مبتلا به کرونا ویروس در این استان را اعلام کرد.
پرویز یزدانپناه  اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته طبق آخرین یافته‌های آزمایشگاهی و آمار اعلام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 4 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در این استان مشاهده شده است.
وی تعداد بیماران کرونایی این استان را 100 نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون در این استان 6 مرگ به دلیل کووید 19 ثبت شده که میانگین سنی آنان بیش از 60 سال بوده است.
یزدان‌پناه با بیان اینکه بیماران کرونایی تحت درمان قرار دارند، ابراز کرد: از این تعداد بیش از 40 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و برخی نیز در تست جدید نتیجه منفی اعلام شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از بیماران کرونایی در منزل قرنطینه بوده و برخی نیز در بیمارستان بستری هستند که در مجموع حال عمومی آنان رضایت بخش است.
یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: سه نقاهتگاه با امکانات تخصصی و رفاهی کامل که با ابلاغ بیش از 150 نیروی پرستار در این مراکز نقاهتی در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه شیوع کرونا در ایام نوروز متاسفانه سیر صعودی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد:  ضروری است مردم از سفر، دید و بازدیدها و حضور در تجمعات عمومی و خصوصی اجتناب کرده تا این بیماری به مرحله نزولی خود برسد و بتوانیم از این فاز خطرناک عبور کنیم.
یزدانپناه بیان کرد: انتظار می‌رود مردم با مراجعه به سایت سلامت salamat.gov.ir  نسبت به خوداظهاری و غربالگری اقدام کنند و یا تماس‌های سامانه 4030 را پاسخ دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1